Hey! Indie 9000 i Aalborg er veloverstået, og jeg tænkte at spillene burde vises frem. Min gruppe har i hvert fald lagt vores online, og det kunne være fedt hvis andre fulgte trop.
Vores spil, Deadly Tower, er et lille arcade FPS spil lavet med FPSC. Man stiger til top i et tårn, mens man skyder løs på skeletter med sin bazooka. Der er tre levels i Indie 9000 udgaven, og udover denne udgave har jeg brugt en dag ekstra på at lave en DirectX 10 version til Windows Vista med lidt ekstra grafisk lir som eksempelvis ragdoll.
Hent det på http://www.moddb.com/games/deadly-tower
Screenshot:
Indie 9000 #4 spil
-
- Level 25 - John Carmack
- Posts: 253
- Joined: 25 Mar 2008, 11:33
Indie 9000 #4 spil
Uddannelseschef, HTX Ringsted
Re: Indie 9000 #4 spil
Ganske hyggeligt lille spil.
Dog bryder jeg mig ikke om jeres koncept med at vende musen forkert :shock:
Dog bryder jeg mig ikke om jeres koncept med at vende musen forkert :shock:
-
- Level 25 - John Carmack
- Posts: 253
- Joined: 25 Mar 2008, 11:33
Re: Indie 9000 #4 spil
Hej jan! Beklager det med musen, som åbenbart er en standardindstilling i vores game engine. Jeg har undersøgt om det er muligt at sætte y-aksen inverteret, men det ser ud til at være hard coded.
De fleste foretrækker nok den indstilling spillet har, men jeg ved godt at y-aksen er et kritisk punkt for nogle. Måske jeg skal have fat i engine designerne, som plejer at være ret hjælpsomme.
De fleste foretrækker nok den indstilling spillet har, men jeg ved godt at y-aksen er et kritisk punkt for nogle. Måske jeg skal have fat i engine designerne, som plejer at være ret hjælpsomme.
Uddannelseschef, HTX Ringsted
Re: Indie 9000 #4 spil
Hej,
Jeg var fra Build-a-Frank'-holdet... I skal nok ikke forvente at se vores spil online, men vil da gerne sige tak for en hyggelig weekend
Og hvem ved, måske ses vi til næste omgang i oktober.
Jeg var fra Build-a-Frank'-holdet... I skal nok ikke forvente at se vores spil online, men vil da gerne sige tak for en hyggelig weekend
Og hvem ved, måske ses vi til næste omgang i oktober.