Hey Malte!
Fik kigget på det i går! Jeg syntes det virker super godt! Virkeligt godt arbejde. Super flot stemning og historie på et lille frimærke.
Sværhedsgrad og progression virkede rigtigt godt. Selv et lille stemningsskifte i den samme scene gør meget for fornemmelsen af progression. Man fik ikke samme følelse af at være stuck i den samme meget begrænsede scene som i Cyborg Sudoku. (pun intended)
Syntes der var en event bug omkring hvor banken på døren begynder. Kan ikke huske hvad jeg gjorde i detaljer. Men Goat Crone dukkede på ude for vinduet en anden gang. Og træstykket for døren forsvandt pludselig. For at komme frem igen da jeg brændte bukken eller noget i den retning.
Det var heller ikke muligt at putte brænde i ovnen. Selvom det nok slet ikke er meningen??? Historien tager jo en drejning.
Fint twist på slutningen! Som lader en del spørgsmål være åbne til næste spil i serien.
Var som busy busy dad også rigtigt glad for den korte længde på spillet. Fin episodelængde.
Nu er det selvfølgeligt at bevidst valg du har taget at du køre retro lowres adventure game opløsning. Men kunne egenligt godt være spændende at se det i hires.
Vi kan lige tage en snak i klæderen om udviklingen af Goat Crone Simulator? Som absolut må være næste træk!