Unread post
by DennisJensen » 16 Jan 2019, 11:06
Hey,
Jeg har hørt lidt om jeres spil før, det ser rigtig fint ud. Held og lykke med kampagnen.
Hvis i er interesseret i det vil jeg gerne komme med feedback både på spillet og kampagnen. Vi har selv kørt to crowdfunding kampagner på fig. En der fejlede og en hvor det gik godt.
Jeg er dog uenig i gofundme vs kickstarter. Kickstarter er klart det bedste sted at være, at der er en tids constraint er godt, fordi det opfodre folk til at købe det imens de kan, plus hvis i fik mindre penge er det ikke sikkert i kunne færdiggøre det, så det er også en slags sikkerhed for backers. Jeg vil dog sige Fig er et godt alternativ også, fordi der kan man få investering og man arbejder med nogle rådgivere fra dem som hjælper en med kampagnen, plus de kan ligge noget markedsføring i det.
Så vidt jeg husker skal man helst op på 10% inden for det første døgn på kickstarter, så det er tæt på, og det kan selvfølgelig sagtens lade sig gøre. Det vigtigste er nok det ikke helt går i stå i midten af kampagnen, og man der virkelig gør noget for at drive trafik.