"I Will Find Them" et "point and click"-spil

User avatar
jk5000
Level 5 - Youngling
Posts: 55
Joined: 05 Jan 2017, 20:17

"I Will Find Them" et "point and click"-spil

Unread post by jk5000 » 01 Sep 2020, 21:26

Image

Hejsa allesammen

Jeg har lavet et lille fjollet, barnagtigt , og små mærkeligt første persons "point and click"-spil. Spillet hedder "I Will Find Them" og det handler om en detektiv første store sag. Hvad historien sagen går ud på, vil jeg lade dig spille spillet for at finde ud af, men jeg kan godt sige at det er selveste byens borgmester der sætter ham på sagen.

Spillet er lavet af mig alene, men det har ikke forhindret mig i at lave stemmeskuespil til spillet. Der er nok mindst en af jer der vil syndes at dialogen i spillet er noget snik snak :) (Undskyld på forhånd Jonas), men jeg kan selv godt lide det. Og er man til min lidt besynderlige humor, så kunne man måske også komme til at grine lidt en gang eller to.

Spillet tager omkring 15-25 minutter og spille, og så er det fuldstændigt gratis at downloade, så hvorfor ikke give det en change. Hvis du spiller spillet, så vil jeg stærkt anbefale, at du bruger et par høretelefoner, da spillet indeholder en hel del dialog, som helt klart er nemmest at høre på den måde.

Hvis du skulle være indtresseret i at prøve spillet, så kan du finde det her https://gamejolt.com/games/IWillFindThem/526002 . Spillet kan i øvrigt kun spilles på en windows PC, men det håber jeg ikke er et problem for jer.

Hilsen JK5000

Image

Image

Image

User avatar
jk5000
Level 5 - Youngling
Posts: 55
Joined: 05 Jan 2017, 20:17

Re: "I Will Find Them" et "point and click"-spil

Unread post by jk5000 » 19 Oct 2020, 18:11

Hejsa

Da jeg i dag var ved at lave nogle små ændringer til spillet "I Will Find Them", opdagede jeg at en mine måske nok temmelig dårlige jokes, på en eller anden måde er blevet mere aktuel og på en måde også lidt sjovere.

Image

For at høre hvad jeg mener, så skal man klikke ca. 4 gange på billedet af borgmesteren datter, og det skal man i øvrigt gøre før man har talt med borgmesteren. Der udover så er det der står i borgmesterens straffeattest også blevet mere aktuelt.

User avatar
jk5000
Level 5 - Youngling
Posts: 55
Joined: 05 Jan 2017, 20:17

Re: "I Will Find Them" et "point and click"-spil

Unread post by jk5000 » 24 Oct 2020, 15:17

Nye screenshots

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Post Reply