Hej Jonas
Tak fordi du tog dig tid til at spille mit spil og for feedback
Jeg tager den lige på dansk.
Angående det med at våbenet kan gå igennem væggen, er jeg klar over, og har rodet lidt med det. Løsningen med et ekstra camera har jeg også benyttet. Problemet ligger i, at når jeg bruger det, så duplikerer den våben modellen, når jeg sprinter i spillet. Så jeg konkluderet problemet ligger i Depth indstillingen.
Jeg havde faktisk også tænkt mig at lave et map over kloakken, men det kan godt være, jeg tilføjer mere til kloakken. Derfor har jeg ikke lavet det endnu.
Selvfølgelig har jeg også tænkt på at lave blod effekter. Jeg skal have kigget nærmere på, hvordan jeg vil lave det.
I dag, har jeg rodet lidt med selve vandet. Jeg bruger bare Unity’s pro water effekt. Jeg har dog nogle sygelige framedrops. Det er som om, den renderer vandet udenfor kameraet. Så det er lidt med vilje, jeg ikke har addet mere vand pt.
Parallax mapping, er ikke noget jeg kendte til….Det må jeg kigge nærmere på. Tak for tippet.
Historien i spillet, er sådan set bare noget, jeg lige fandt på kort tid. Der vil helt sikkert blive tilføjet eller ændret på den.
Som du siger, så kan der ses seams i teksturen. Jeg har været lidt doven der
God ide med hensyn til at inkludere lygten til en del af gameplayet. Men tit og ofte ser jeg spil, hvor det handler om at finde batterier etc…Det var ikke lige det jeg ønskede. But who knows.
Ja, zombies skal selvfølgelig kunne kravle op og ned fra kanter…Jeg er enig.
Og du må forresten gerne adde mig til game dev listen (Solo hobby dev).
Det var vist det hele. Tak igen!