Hvor Ligger Mit Showreel?

MSArt
Level 0 - Null
Posts: 1
Joined: 11 Jan 2021, 17:12

Hvor Ligger Mit Showreel?

Unread post by MSArt » 20 Feb 2021, 16:37

Hej forum

Mit netværk inden for spiludvikling er ret lille, så jeg har ikke helt noget at måle mig selv med. Derfor håber jeg I vil være med til bedømme. I må også meget gerne tilføje mig på LinkedIn, hvis det er.

Det er 3½ år siden jeg begyndte på min erhvervsuddannelse, hvor jeg holdt min elevplads i et firma der laver mindre læringsspil til andre firmaer. Jeg havde ikke haft noget erfaring med spiludvikling inden da. Min uddannelse var desværre meget en "gør det selv" uddannelse, grundet uddannelsens lave budget og fyringsrunder, hvilket gjorde at man ikke kunne få særligt meget (hvis noget) hjælp at hente. Så jeg er mere eller mindre selvlært.

Jeg har ikke været i et stort studie endnu, men leder efter muligheden.

Tænker I at dette showreel (og måske tilhørende portefølje) vil være nok til at få foden indenfor i et studie?
Al feedback er velkommen!

https://www.youtube.com/watch?v=GYP1ewStfSY

User avatar
ZeroHero
Level 36 - Tron
Posts: 362
Joined: 21 Jul 2009, 19:03
Location: England
Contact:

Re: Hvor Ligger Mit Showreel?

Unread post by ZeroHero » 20 Feb 2021, 17:13

Jeg har mest erfaring med programming så min vurdering er nok ikke så relavant men jeg vil dog stadig lige sige at jeg syntes det ser rigtigt godt ud. Jeg kan rigtigt godt lide at se at du har inkluderet rigtige projekter samt real-time grafik. Hvis jeg søgte en 3D modellør eller lign og et show reel som dit landede på mit bord ville det helt sikkert vække min interesse.

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 3899
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

Re: Hvor Ligger Mit Showreel?

Unread post by jonaz.dk » 28 Feb 2021, 19:17

Helt sikkert flot arbejde fra en studerende!
Tænker at en praktikplads ikke er umuligt at opnå.

Men naturligvis er 3D fronten i spilbranchen under lidt pres generelt. Syntes ikke jeg ser mange jobopslag i det lokale.

Men det er da bare at klø på! :)

Post Reply