Page 1 of 1
Fun factor test - remastered
Posted: 10 Sep 2021, 20:46
by TriggeredChicken
I added a bunch of stuff and made a playtest. Since I added some analytics you don't even have to comment, just try it
https://zimpzon.itch.io/chuck-the-slug-playtest-1
Re: Fun factor test - remastered
Posted: 11 Sep 2021, 21:53
by jk5000
Hejsa igen
Jeg har endnu en gang givet dit spil en change. Og hold da kæft det er meget bedre nu, men det er jeg desvære ikke. Jeg forstår godt ideen med tidsbegrænsningen, men jeg ville helt klart ønske jeg kunne slå den fra. Men ellers et fedt lille spil, også selvom min evner ikke rakte langt i spillet.
Re: Fun factor test - remastered
Posted: 12 Sep 2021, 07:05
by TriggeredChicken
jk5000 wrote: ↑11 Sep 2021, 21:53
Hejsa igen
Jeg har endnu en gang givet dit spil en change. Og hold da kæft det er meget bedre nu, men det er jeg desvære ikke. Jeg forstår godt ideen med tidsbegrænsningen, men jeg ville helt klart ønske jeg kunne slå den fra. Men ellers et fedt lille spil, også selvom min evner ikke rakte langt i spillet.
Det kan godt tænkes det er lidt for svært :p
Re: Fun factor test - remastered
Posted: 12 Sep 2021, 09:27
by jonaz.dk
Super fedt du rykker på projektet!
Og dejligt med controller support
Har lige lidt kommentarer. Det er kun et fiks der tager få minutter i Unity.
D-pad til left/right bør også være understøttet.
Og brug A (på xbox controller) til forward.
Y er ikke intuitivt. Mere en knap der bredt er relateret til special abilites.
Jo det er svært! Men det er helt sikkert også kernen for spillere som elsker den slags.
Tænker du måske kunne indføre et assist mode som tydeligt illustrer at det er tændt når man spiller spillet. Hvor man inden har mulighed for at skrue på eller fjerne timeren hvis man er noob handicappet som nogle af os gamle mennesker.
Re: Fun factor test - remastered
Posted: 12 Sep 2021, 13:10
by TriggeredChicken
jonaz.dk wrote: ↑12 Sep 2021, 09:27
Super fedt du rykker på projektet!
Og dejligt med controller support
Har lige lidt kommentarer. Det er kun et fiks der tager få minutter i Unity.
D-pad til left/right bør også være understøttet.
Og brug A (på xbox controller) til forward.
Y er ikke intuitivt. Mere en knap der bredt er relateret til special abilites.
Jo det er svært! Men det er helt sikkert også kernen for spillere som elsker den slags.
Tænker du måske kunne indføre et assist mode som tydeligt illustrer at det er tændt når man spiller spillet. Hvor man inden har mulighed for at skrue på eller fjerne timeren hvis man er noob handicappet som nogle af os gamle mennesker.
Der er vist enighed om at det er for svært :p Efter et par tusinde test runder kan jeg ikke længere vurdere det særlig godt. Jeg har selv rigtig svært ved de sidste par baner, så de er nok helt håbløse