Vores spil, KnightOut, udkommer d. 3 Juni til PC og Switch ! :O

User avatar
DennisJensen
Level 9 - Conjurer
Posts: 95
Joined: 19 Mar 2013, 16:31

Vores spil, KnightOut, udkommer d. 3 Juni til PC og Switch ! :O

Unread post by DennisJensen » 29 May 2022, 10:58

Så sker det endelig, vores spil udkommer rent faktisk, selvom mange har været i tvivl, inklusiv os selv :) Men det kommer altså den 3 june til PC og Switch, hvilket vi er super glade for. Det tog kun 5 år at udvikle.



Vi udgiver det selv, og har ikke noget marketings budget, så hvis du vil hjælpe tager vi glædeligt imod likes, shares og kommentarer. hvis du har lyst så kan du dele vores facebook/twitter posts. Vi gør hvad vi kan, men det er svært at trænge igennem med spil.

Facebook:
Twitter:

Sidste år lavede jeg et par devlogs der omhandler at gøre spillet færdigt, hvis det har interesse kan du se dem her, den sidste udkommer dagen før vi udgiver (Jeg har re-uploaded dem, det er lidt en lang historie, men jeg blev nød til at starte en ny YouTube Kanal, det er lidt forvirrende, sorry).




Nu er i vist også blevet spammet nok med ting, det beklager jeg :) Men hvis i har spørgsmål må i endelig skrive.
Dennis Jensen - Co-Founder, Technical Director at 2nd Studio
2nd Studio - Game Art Outsourcing & Indie games
Dennis@2ndstudio.com

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 3905
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

Re: Vores spil, KnightOut, udkommer d. 3 Juni til PC og Switch ! :O

Unread post by jonaz.dk » 29 May 2022, 20:55

Wooohooo! :)

Tillykke @DennisJensen! You finished your fucking game! :D (Eller nu må vi lige se om du finder på nye features inden 3 Juni) ;)

Fine youtube vids! Fik lige grindet dem igennem allesammen. Men man kan godt se det kræver en indsats at slå rigtigt igennem på den platform. Men helt sikkert en god ide hvis man på et tidspunkt kan bryde gennem muren og bliver stor med et hav af followers. Det bliver en hel karriere i sig selv.
Imponerede produktivitet på spil og youtube fronten! Crazy! Du er en maskine! :)

Husk nu!.. kun ET projekt af gangen og gør det færdigt! (Lettere sagt end gjort) ;)

Fucking sejt spillet bliver færdigt og kommer ud! Med alle udfordringerne undervejs som publisher der sprang fra, fire sidespringsprojekter?? Og de udfordringer livet nu byder sig på undervejs på rejsen. :)

Stærk gået! :D

Held og lykke med release!

User avatar
DennisJensen
Level 9 - Conjurer
Posts: 95
Joined: 19 Mar 2013, 16:31

Re: Vores spil, KnightOut, udkommer d. 3 Juni til PC og Switch ! :O

Unread post by DennisJensen » 29 May 2022, 22:04

@jonaz.dk
Tusind tak, så er du nok også træt af min stemme XD Det er meget grænse overskridende med video'erne, men jeg har det også ret sjovt med det. Jeg vil så sige jeg troede det var 100 gange nemmere, og jeg havde nok givet op på forhånd hvis jeg vidste hvor svært det er, men for nogle virker det nemt, så jeg ved sku ik helt hvad jeg gør galt.

Ja det er et godt råd med et projekt af gangen :D :blush Jeg tror fordi jeg ofte havde regnet med at KnightOut ville være færdig lige om lidt at så kunne jeg så småt begynde på noget nyt, men hver gang har det vist sig ikke at være tilfældet og nogle af projekterne har også vist sig at være meget store, så jeg har set det lidt som eksperimenter for at finde det næste projekt, jeg kommer ik til at bruge 5 år på næste spil.

Jeg vil sige vi har både været virkelig heldige og uheldige med KnightOut, men fuldtid har det nok taget 2.5 år, og kunne nok være gjort på 1.5 år hvis man havde god viden og erfaringen inden man started, plus et budget så man ikke skulle hutle sig igennem det.
Dennis Jensen - Co-Founder, Technical Director at 2nd Studio
2nd Studio - Game Art Outsourcing & Indie games
Dennis@2ndstudio.com

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 3905
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

Re: Vores spil, KnightOut, udkommer d. 3 Juni til PC og Switch ! :O

Unread post by jonaz.dk » 30 May 2022, 08:55

Hehe tror lige jeg overlever din stemme. ;) Syntes det kører helt fint! kunne ikke spotte at det var en udfordring.
Hmmm ja.. godt spørgsmål hvad der skal til. Det er naturligvis en lang kæde af faktorer fra showmanship, indhold til vedholdenhed og upload rate.
Google vil sikkert helst bare have dig til at betale penge til deres ad-maskine for at for at bryde igennem. ;)

Så fyr dine timer af på Subject XYZ! Men det ligner også noget der snildt kunne blive et 5 års+ projekt hvis det skal være monster fedt. :)

Ja det altid et problem når der ikke lige penge på bordet og så GO! der ud af.

Så må du hilse i det svenske! Hvis du stadig er på Sharkmob. Mødte lige Magnus Jakobsson og Anders Holmquist på Nordic. 'Rodde' inviterede på Sharkmob rundvisning, men kunne ikke den dag. Så fik ikke set den nye kæmpemaskine de har bygget.
Og ellers er der nok 25'ish gamle kollegaer når jeg lige checkker linkedIn. Crazy! Massive 2.0

Post Reply