Takker, takker...
Hehe, ja, det har været længe undervejs i mange forskellige varianter - er ret sikker på at mit næste projekt hverken har hex felter, er turn based eller er et strategi spil, men jeg var nødt til at binde en sløjfe på den her 25 år gamle ide så jeg kan komme videre med livet
Jeg skal dog tilføje at jeg er meget tilfreds med resultatet, og selv har spillet det rigtigt mange timer, så på den måde skiller det sig en del fra de tidligere forsøg hvor jeg aldrig rigtigt blev tilfreds med (eller fik et sammenhængende) gameplay. Jeg synes core mechanics fungerer i denne variant og det er relativt let at arbejde med og lave udvidelser til, så jeg regner med at lave et par opdateringer til det hen ad vejen - lidt afh. af hvordan det bliver modtaget. Time will tell, I guess
Denne specifikke variant har jeg arbejdet på fra starten af året, mest weekender og lidt aften arbejde. Men der er en del genbrug fra tidligere forsøg der ikke rigtigt kom i mål. Det er et rent solo/fritids projekt med et par Asset Store indslag (mechs + creature + planter + musik). Resten er eget design...