PrisonBaLL an Excel Game

AngryMariusGames
Level 0 - Null
Posts: 1
Joined: 13 Jul 2024, 15:07

PrisonBaLL an Excel Game

Unread post by AngryMariusGames » 13 Jul 2024, 18:33

Dansk:
Jeg har udviklet et spil i Excel, som jeg gerne vil invitere jer til at prøve. Du tænker måske, hvorfor jeg valgte Excel i stedet for et traditionelt spiludviklingsprogram, men Excel er det værktøj, jeg er mest fortrolig med fra mit arbejde. Jeg vil sætte stor pris på jeres feedback.

Spillet er et manager-spil for voldelige fængselsindsatte, inspireret af Speedball: Brutal Deluxe.

Husk venligst at læse README-filen, før I begynder at spille. I kan downloade spillet på Facebook.com/AngryMariusGames.

Jeg ser frem til at høre jeres mening!

English:
I have developed a game in Excel, and I would like to invite you to try it. You might wonder why I chose Excel instead of a traditional game development program, but Excel is the tool I am most familiar with from my work. I would greatly appreciate your feedback.

The game is a management game for violent prison inmates, inspired by Speedball: Brutal Deluxe.

Please make sure to read the README file before you start playing. You can download the game at Facebook.com/AngryMariusGames.

I look forward to hearing your thoughts!
Attachments
1231.JPG
1234.JPG

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 4051
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

Re: PrisonBaLL an Excel Game

Unread post by jonaz.dk » 14 Jul 2024, 13:00

Hehe gode gamle Speedball inspireret Excel spil.. den havde jeg ikke lige set komme!

I don't do Excel.. men mega cool projekt! :D

Kan det portes to GoogleSheets for eksempel?

Post Reply