Dansk:
Jeg har udviklet et spil i Excel, som jeg gerne vil invitere jer til at prøve. Du tænker måske, hvorfor jeg valgte Excel i stedet for et traditionelt spiludviklingsprogram, men Excel er det værktøj, jeg er mest fortrolig med fra mit arbejde. Jeg vil sætte stor pris på jeres feedback.
Spillet er et manager-spil for voldelige fængselsindsatte, inspireret af Speedball: Brutal Deluxe.
Husk venligst at læse README-filen, før I begynder at spille. I kan downloade spillet på Facebook.com/AngryMariusGames.
Jeg ser frem til at høre jeres mening!
English:
I have developed a game in Excel, and I would like to invite you to try it. You might wonder why I chose Excel instead of a traditional game development program, but Excel is the tool I am most familiar with from my work. I would greatly appreciate your feedback.
The game is a management game for violent prison inmates, inspired by Speedball: Brutal Deluxe.
Please make sure to read the README file before you start playing. You can download the game at Facebook.com/AngryMariusGames.
I look forward to hearing your thoughts!
PrisonBaLL an Excel Game
-
- Level 0 - Null
Re: PrisonBaLL an Excel Game
Hehe gode gamle Speedball inspireret Excel spil.. den havde jeg ikke lige set komme!
I don't do Excel.. men mega cool projekt!
Kan det portes to GoogleSheets for eksempel?
I don't do Excel.. men mega cool projekt!
Kan det portes to GoogleSheets for eksempel?