AI i unity
Posted: 05 Apr 2008, 13:42
28 Apr 2009
Høps havde helt glemt tråden her. Siden sidst er Path kommet ud i version 1.0 med masser af stabilitet, optimering og stor lækkerheds-faktor igennem et editor interface:
http://angryant.com/path/
Har i mellemtiden ligeledes arbejdet på et projekt under navnet Behave. Der er tale om en middleware løsning til unity for produktion af AI decision logic ved behaviour trees teorien/metoden. Løsningen kommer med en fuldt integreret drag-drop træ-editor, en compiler til at oversætte træerne til .net assemblies og en simpel, men effektiv runtime. Senest er jeg igang med en lukket beta og regner med at være ude med en release i starten af Maj:
http://forum.unity3d.com/viewtopic.php?t=22704
http://angryant.com/behave/ (0.3b kører kun på unity 2.1)
---
05 Apr 2008
Hewwo!
Da en god del danske udviklere er begyndt at arbejde med unity enginen, tænkte jeg at jeg lige ville linke herfra:
http://forum.unity3d.com/viewtopic.php?t=10501
God fornøjelse
Høps havde helt glemt tråden her. Siden sidst er Path kommet ud i version 1.0 med masser af stabilitet, optimering og stor lækkerheds-faktor igennem et editor interface:
http://angryant.com/path/
Har i mellemtiden ligeledes arbejdet på et projekt under navnet Behave. Der er tale om en middleware løsning til unity for produktion af AI decision logic ved behaviour trees teorien/metoden. Løsningen kommer med en fuldt integreret drag-drop træ-editor, en compiler til at oversætte træerne til .net assemblies og en simpel, men effektiv runtime. Senest er jeg igang med en lukket beta og regner med at være ude med en release i starten af Maj:
http://forum.unity3d.com/viewtopic.php?t=22704
http://angryant.com/behave/ (0.3b kører kun på unity 2.1)
---
05 Apr 2008
Hewwo!
Da en god del danske udviklere er begyndt at arbejde med unity enginen, tænkte jeg at jeg lige ville linke herfra:
http://forum.unity3d.com/viewtopic.php?t=10501
God fornøjelse