Ved hjælp af Unity er det lykkes at porte Portal til iPhone (det er selvfølgelig uofficielt).
**admin fixed embedding
Portal på iPhone
Re: Portal på iPhone
Ahva?
-altså reenginere portal i Unity, og så derefter trykke på "make executable til iphone" -knappen?
For man kan da ikke rigtigt fyre et Source baseret spil "ind" i Unity, med mindre man kan et par trylle-tricks.....
-og hvis man kan, hvad så med rettigheder?
Og hvis rettigheder var klaret, ville det så ikke have være lettere at skrive et add-on til source, der gjorde at man fik en executable, der kunne køre på iphone?
M.a.o. så synes jeg det lyder vildt og fedt, men kan ikke lige gennemskue forklaringen på hvordan det er gjort.
-altså reenginere portal i Unity, og så derefter trykke på "make executable til iphone" -knappen?
For man kan da ikke rigtigt fyre et Source baseret spil "ind" i Unity, med mindre man kan et par trylle-tricks.....
-og hvis man kan, hvad så med rettigheder?
Og hvis rettigheder var klaret, ville det så ikke have være lettere at skrive et add-on til source, der gjorde at man fik en executable, der kunne køre på iphone?
M.a.o. så synes jeg det lyder vildt og fedt, men kan ikke lige gennemskue forklaringen på hvordan det er gjort.
Hans von Knut Skovfoged - Creative Dir.
PortaPlay - Interactive Entertainment and Learning
PortaPlay - Interactive Entertainment and Learning
-
- Level 22 - Imp
- Posts: 227
- Joined: 25 Mar 2008, 21:57
Re: Portal på iPhone
Ha ha
Det eneste der ikke ser ud til at virke er de elendige controls som sådan en touchskærm medfører. Så jo, det ville jeg da gerne spille, hvis det altså ikke var på en ipod. :lol:
Det eneste der ikke ser ud til at virke er de elendige controls som sådan en touchskærm medfører. Så jo, det ville jeg da gerne spille, hvis det altså ikke var på en ipod. :lol: