Avancerede interfaces i film og spil?
Posted: 27 Jul 2010, 12:12
Hej med jer
Jeg leder efter eksempler på avancerede interfaces - gerne stereoskopisk 3D - i film og spil. Som eksempler kan jeg nævne de 3D interfaces der er i filmen Avatar, og - et af de første jeg husker - interfacet til "the matrix" fra den fremragende b-film Johnny Mnemonic, baseret på bogen af William Gibson. Tom Cruise har vist også peget huller i luften i en film af Spielberg, men jeg husker ikke titlen. Endvidere designede firmaet The Orphanage HUD'et i Ironman-dragten, inden de lukkede.
Kender I til andre vilde og eller futuristiske interfaces, så er jeg meget interesseret i at høre om dem!
Jeg leder efter eksempler på avancerede interfaces - gerne stereoskopisk 3D - i film og spil. Som eksempler kan jeg nævne de 3D interfaces der er i filmen Avatar, og - et af de første jeg husker - interfacet til "the matrix" fra den fremragende b-film Johnny Mnemonic, baseret på bogen af William Gibson. Tom Cruise har vist også peget huller i luften i en film af Spielberg, men jeg husker ikke titlen. Endvidere designede firmaet The Orphanage HUD'et i Ironman-dragten, inden de lukkede.
Kender I til andre vilde og eller futuristiske interfaces, så er jeg meget interesseret i at høre om dem!