Brug for hurtigt svar på ét spørgsmål.

User avatar
Aske
Level 0 - Null
Posts: 9
Joined: 26 Apr 2012, 20:10
Contact:

Brug for hurtigt svar på ét spørgsmål.

Unread post by Aske » 17 Jun 2012, 10:25

Hej, jeg sidder med mit team og arbejder på EduMode (tidligere kendt som NameGames) her til Startup Weekend på DTU.

Vi skal pitche senere i dag og til den skal vi have noget feedback på en central del af vores kommende produkt. Vi vil vide hvilket samarbejde vi kan forvente os af spiludviklere,

Svar venligst på en af de tre spørgsmål.

https://docs.google.com/spreadsheet/emb ... RGhZQ3c6MQ

User avatar
timgarbos
Level 23 - Spider demon
Posts: 239
Joined: 27 Feb 2009, 03:07
Location: Copenhagen

Re: Brug for hurtigt svar på ét spørgsmål.

Unread post by timgarbos » 18 Jun 2012, 12:51

Tror at du faar svaert ved at faa spiludviklerne til at betale for at implementere dit produkt med mindre at du virkelig kan argumentere for at de vil saelge mere af den aarsaag.

Held og lykke med din pitch!

User avatar
vonknut
Level 78 - Basher of noobs
Posts: 810
Joined: 14 Mar 2008, 16:34
Location: CPH

Re: Brug for hurtigt svar på ét spørgsmål.

Unread post by vonknut » 18 Jun 2012, 13:28

Nej, det er nok den anden vej rundt, de skal have penge for at lave en version med det i, du skal så finde en måde at tjene penge på det (fra sponsorer eller slutbrugere).

Vil slutbrugere betale?
Ja indirekte, hvis f.eks. en skole køber en version af et spil med ekstra læring.
Men nok ikke direkte (en bruger betlaer ekstra for et ios spil, hvis der er læring i - not likely).
Hans von Knut Skovfoged - Creative Dir.
PortaPlay - Interactive Entertainment and Learning

Post Reply