Full Control
Makers of Smack Boxing, Smack Hockey, Monster Ball, Electrocute, Touch Wars, Tactical Soldier, Frontline Tactics, Space Hulk, Jagged Alliance Flashback, Space Hulk Ascension
Fedt. Så vi har Full Controll, Seriuos Games og Apex i huset... Tænker det må være muligt at lokke flere fra i hvert fald Pilestræde 43 aka Spilhuset...?
@Projectolle: Hvis du arbejder i spilbranchen skal du være meget velkommen til at komme og netværke(læs: snakke og drikke øl)...
Men vi er selvfølgelig ikke interesseret i at random folk som ikke har noget os eller spilbranchen at gøre dukker op og leecher på jeres øl =)
Så heller ikke optimalt hvis alle hiver deres 7 bedste homies med, som ikke har noget spil at gøre... Det var vist det lange svar hehe.
Electric Bloo fra Spilhuset vil nok være repræsenteret. Vi kommer alle 1
*** Doing stuff for myself, for others, and for Interactive Denmark My FB page about Danish Game Development (in Danish)
Mostly active on Twitter as @vanulla_ace
Fedt... Så skal jeg skamrose din "nye" podcast serie over en øl... Synes fandme det er godt. Keep it up...
Har du btw promoveret dig selv her på SUDK med en post?
Det var det svar jeg forventede og håbede på Men i det tilfælde vil jeg gerne komme forbi og kigge. Kunne være fantastisk at få muligheden for at sige hej til muligvis en fremtidig kollega
Tak for en rigtig hyggelig og samtidigt fantastisk fest.
-god alko og mad, godt selskab og fint "fest design" med musikken i "køkkenet", hvor festen jo altid rykker ud alligevel
Hans von Knut Skovfoged - Creative Dir.
PortaPlay - Interactive Entertainment and Learning