Kig ind på steampunk.dk

MONDARIZ
Level 2 - Grain of sand
Posts: 21
Joined: 08 Jul 2008, 10:23

Kig ind på steampunk.dk

Unread post by MONDARIZ » 13 Jul 2009, 11:37

Eftersom dette jo er et offtopic forum, så tænkte jeg, at lidt reklame for min blog måske var tilladt.

Jeg fandt en beskrivelse af den på ubuntudanmark, der nok rammer tonen meget godt:

"Jeg kan ikke helt blive klog på siden, den indeholder en blanding af historie, videnskab og sjov. Den opdateres tilsyneladende næsten hver dag, og er god underholding."

Selv beskriver jeg den med ordene:

Code: Select all

Da jeg var barn havde DR et fast juleprogram den 24/12. Programmet hed ”Mens vi venter på juleaften”. Ideen var at holde de små pilfingerede poder fra juletræets gaver og drosle lidt ned for det evindelige plageri.
Denne side er min pendant til dette program. Faktisk burde den hedde ”Mens vi venter på Retrodata.dk”, men eftersom jeg allerede ejede domænet Steampunk.dk, blev navnet hurtigt besluttet.
Desuden er siden en skolestue/legeplads for Wordpress blog publishing application, som jeg kan varmt anbefale, da det er lige så nemt som at slikke på et frimærke.
Steampunk.dk er altså noget midlertidigt – indtil videre om ikke andet.
Overskriften er "En pose blandet internet" og det er faktisk også en ganske blandet blog (der er også et par game poster, mest retro). Så hvis du keder dig et par minutter, kan du jo smutte forbi og se på sagen. Du er velkommen til at give feedback.

MONDARIZ

www.steampunk.dk

User avatar
Wikzo
Level 19 - Wario
Posts: 196
Joined: 25 Oct 2008, 14:17
Location: Aalborg
Contact:

Re: Kig ind på steampunk.dk

Unread post by Wikzo » 13 Jul 2009, 14:59

Lyder spændende. Jeg vil da i al fald følge med gennem RSS feedet :)

Post Reply