Books for sale

Jesper Kondrup
Level 27 - Drooling zombie
Posts: 274
Joined: 09 Nov 2009, 13:37
Location: Cph
Contact:

Books for sale

Unread post by Jesper Kondrup » 13 Jan 2010, 00:20

I have made a bit of house cleaning today and I finally decided to sell some of my old books I used while studying Medialogy at Aalborg university.

If you buy more than one book I am willing to negotiate the price. The delivery price is at your expence, or you can come by and get it yourself, im living in Frederiksberg.

Make an offer by sending me an email at this adress: jesper (at) coindrop (dot) dk
early bird...

- How to cheat in 3ds max 2009, Get spectacular results fast - Michele Bousquet.

Quality: Really good (with unused cdrom)
[ PRICE 80kr ]

- Understanding digital games - Jason Rutter and Jo Bryce.

Quality: Good, But with some writing and text markings
[ PRICE 60kr ]

- Beginning game development with python and pygame, from novice to professional - Will McGugan.

Quality: Really good
[ PRICE 80kr ]

- Movies and meaning, An introduction to film - Stephen Prince.

Quality: Good, But with some writing and text markings
[ PRICE 65kr ]

- Interaction design, Beyond human-computer interaction (second ed.) - Sharp, Rogers, Preece.

Quality: Good, But with some writing and text markings
[ PRICE 140kr ]

- 3ds Max 5.0 Grundbogen - Pim Feijen. (danish)

Quality: Good
[ PRICE 40kr ]

- Linear Algebra and its applications (third ed.) - David C. Lay.

Quality: Good
[ PRICE 85kr ]

- Introducing cultural and media studies - Tony thwaites, Lloyd davis, Warwick Mules.

Quality: Good, But with some writing and text markings
[ PRICE 45kr ]

- Qualitative Research and Case Study applications in Education - Sharan B. Merriam.

Quality: Good
[ PRICE 60kr ]

- In the bubble, Designing in a complex world - John Thackara.

Quality: Really good
[ PRICE 55kr ]

- Multimedia, From Wagner to virtual reality - Randall Packer and Ken Jordan.

Quality: Good
[ PRICE 80kr ]

- How to design and report experiments - Andy field and Graham Hole.

Quality: Good
[ PRICE 60kr ]

- Digital play, the interaction of technology, culture, and marketing - Stephen kline, Nick Dyer-Witheford, Greig De Peuter.

Quality: Really good
[ PRICE 45kr ]

- Publications Manual of the American psychological association (fifth ed.).

Quality: Good
[ PRICE 75kr ]

User avatar
Wikzo
Level 19 - Wario
Posts: 196
Joined: 25 Oct 2008, 14:17
Location: Aalborg
Contact:

Re: Books for sale

Unread post by Wikzo » 19 Jan 2010, 16:55

Jeg overvejer meget stærkt at begynde på Medialogi i Aalborg enten til næste år eller det efterfølgende år.

Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre, hvilke bøger du selv har fået meget ud af - og om nogle af dem er mere eller mindre obligatoriske til studiet. Jeg selv stiler (håber) nemlig efter en level/game designer- eller producerrolle inden for spilbranchen, og Medialogi lader til at passe rigtig godt til mig.

Jeg har selv gang i en del forskellige bøger angående spiludvikling, og hvis jeg havde tid og råd, havde jeg købt hele bundet. Men sådan forholder det sig desværre ikke, så derfor kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad du kan anbefale? :)

Jesper Kondrup
Level 27 - Drooling zombie
Posts: 274
Joined: 09 Nov 2009, 13:37
Location: Cph
Contact:

Re: Books for sale

Unread post by Jesper Kondrup » 19 Jan 2010, 18:52

Hey, der er faktisk en gut på 3dmaxer.dk som har "købt" alle bøgerne.. men han er lidt sløv til at få lukket handelen, så hvis det ender med at han ombestemmer sig/eller det går for sløvt, så vil jeg meget gerne give andre chancen for at købe.

hmm.. hvad jeg kan anbefale er nok disse:

- How to cheat in 3ds max 2009, Get spectacular results fast - Michele Bousquet. (god for begyndere)

- Interaction design, Beyond human-computer interaction (second ed.) - Sharp, Rogers, Preece.

- Qualitative Research and Case Study applications in Education - Sharan B. Merriam.

- How to design and report experiments - Andy field and Graham Hole.

Understanding digital games - Jason Rutter and Jo Bryce.

User avatar
Wikzo
Level 19 - Wario
Posts: 196
Joined: 25 Oct 2008, 14:17
Location: Aalborg
Contact:

Re: Books for sale

Unread post by Wikzo » 19 Jan 2010, 20:36

Ok, dét respekterer jeg selvfølgelig. Men hvis vedkommende er for langsom, er jeg interesseret i følgende bøger:
- How to cheat in 3ds max 2009, Get spectacular results fast - Michele Bousquet.
Quality: Really good (with unused cdrom)
[ PRICE 80kr ]

- Understanding digital games - Jason Rutter and Jo Bryce.
Quality: Good, But with some writing and text markings
[ PRICE 60kr ]

- Beginning game development with python and pygame, from novice to professional - Will McGugan.
Quality: Really good
[ PRICE 80kr ]

- Interaction design, Beyond human-computer interaction (second ed.) - Sharp, Rogers, Preece.
Quality: Good, But with some writing and text markings
[ PRICE 140kr ]
= 360 kr. i alt, men håber på at kunne få en smule mængderabat :)
Jeg bor i Århus.

Post Reply