FORCED on it's way

Steffen Kabbelgaard
Level 7 - Spellcaster
Posts: 79
Joined: 05 Feb 2011, 15:06
Location: Denmark CPH
Contact:

FORCED on it's way

Unread post by Steffen Kabbelgaard » 17 Jul 2013, 19:53

Still working on it... :)

Image

TGyT0O5iaiQ&feature=c4-overview&list=UUjhwA3l54_aC61EvtjElHWw

User avatar
mattsson
Level 1 - Speck of dust
Posts: 13
Joined: 11 Apr 2013, 13:11
Location: Copenhagen
Contact:

Re: FORCED on it's way

Unread post by mattsson » 17 Jul 2013, 20:25

Har I nogen planlagt udgivelsesdato?
Software and web dude at gearworks.dk, blog at marcusm.dk

User avatar
Pegepinden
Level 16 - Hellghast
Posts: 164
Joined: 17 Jul 2013, 22:51

Re: FORCED on it's way

Unread post by Pegepinden » 17 Jul 2013, 22:54

Glæder mig til at prøve det!

Kan huske du var inde og teste et pitch til spillet på os @ Medialogi :D
I code stuff, it is true!

Jesper Kondrup
Level 27 - Drooling zombie
Posts: 274
Joined: 09 Nov 2009, 13:37
Location: Cph
Contact:

Re: FORCED on it's way

Unread post by Jesper Kondrup » 18 Jul 2013, 08:39

Synes det er blevet vildt lækkert. Det er som om grafikken er gået fra alpha til final siden januar, hvor jeg sidst så spillet.
Super fedt at i er blevet ved med at polish, i stedet for at udgive tilbage i marts som vist var jeres plan engang?

Dog synes jeg ikke at "sand miljøet" ved 40 sek, har fået helt samme polish som det andet, det mangler lidt mere kærlighed (og kontrast i skyggerne) :)

Steffen Kabbelgaard
Level 7 - Spellcaster
Posts: 79
Joined: 05 Feb 2011, 15:06
Location: Denmark CPH
Contact:

Re: FORCED on it's way

Unread post by Steffen Kabbelgaard » 18 Jul 2013, 09:11

Thanks :)

@Mattson - Ja omkring Oktober/November... :)

@Pegepinden - true :)

@Jesper - Meget godt spottet, vi er os i fuld gang med desert, men tak!

Post Reply