Hej folkens
Jeg er interesseret i at deltage i dette års online nordiske game Jam som løber af stablen imorgen og to dage frem (17. - 19. April) på discord.
Jeg har dog nogle problematikker angående min deltagelse i arrangementet:
1) Min pc skal til reparation.
2) Jeg har ikke lært at programmere eller
animere spilkode/grafik.
Min plan er at tegne karakter koncepter og miljøer inden for rimelighedens grænser, på papir så eventuelle holdkammerater kan danne sig en ide om spillets handling.
Kan min rolle bruges i denne sammenhæng?
At Deltage i Nordic Game Jam som Koncept tegner
Re: At Deltage i Nordic Game Jam som Koncept tegner
Det tror jeg ikke der burde være nogle problemer i. Så længe du kan poste concept art på deres discord server i den gruppe du deltager i.
Så det må bare være at klø på.
God fornøjelse!
Edit ps.
Og nu er NGJ jo en stor kreativ legeplads. Man kunne da snildt forstille sig at dine koncept tegninger bliver brugt direkte i et mere historie drevet choice spil. Tænker fx. Den der 'most emotional' kategori ville egne sig glimmrende til en personlig håndtegnet historie.
Der er et hav af muligheder!
Se mulighederne i begrænsningerne!
Så det må bare være at klø på.
God fornøjelse!
Edit ps.
Og nu er NGJ jo en stor kreativ legeplads. Man kunne da snildt forstille sig at dine koncept tegninger bliver brugt direkte i et mere historie drevet choice spil. Tænker fx. Den der 'most emotional' kategori ville egne sig glimmrende til en personlig håndtegnet historie.
Der er et hav af muligheder!
Se mulighederne i begrænsningerne!
Glimrende!
Skal man egentlig stadig have en billet til arrangementet?
Jeg ser meget frem til denne weekend. Det bliver første gang jeg deltager.
Skal man egentlig stadig have en billet til arrangementet?
Jeg ser meget frem til denne weekend. Det bliver første gang jeg deltager.
Fuldstændigt gratis så vidt jeg kan se!
Online er selvfølgelig noget helt andet end IRL. Men fedt! Det er bare at give den gas.
Du og andre er naturligvis er meget velkommen til at poste jeres spil når det er færdigt. Helt ok hvis det bliver pinligt dårligt. Det er helt normalt.
Gamejams er altid lidt kaos.
Online er selvfølgelig noget helt andet end IRL. Men fedt! Det er bare at give den gas.
Du og andre er naturligvis er meget velkommen til at poste jeres spil når det er færdigt. Helt ok hvis det bliver pinligt dårligt. Det er helt normalt.
Gamejams er altid lidt kaos.