Mail notifications?
Mail notifications?
Hvad skete der med at folk blev notified angående nye poster via mail? - Er det bare mig der har fået slået noget fra eller er den feature gone?
Re: Mail notifications?
det er news to me. men nu bruger jeg heller ikke funktionaliteten.
tester lige i dettet topic
tester lige i dettet topic
Tjoo.. ser ud til at virke her.
Nu har jeg aldrig brugt det. Men der kom da et notification mail droppende ind lidt tid efter jeg med en testbruger havde postet i tråden.
Men kun en enkelt selvom jeg havde postet flere gang i tråden. Er det sådan det plejer at virke?
(og igen lidt senere ved nye posts)
Check evt. at din mailadresse er korrekt og virker. men det har du vel allerede.
Nu har jeg aldrig brugt det. Men der kom da et notification mail droppende ind lidt tid efter jeg med en testbruger havde postet i tråden.
Men kun en enkelt selvom jeg havde postet flere gang i tråden. Er det sådan det plejer at virke?
(og igen lidt senere ved nye posts)
Check evt. at din mailadresse er korrekt og virker. men det har du vel allerede.
-
- Level 1 - Speck of dust
Det kunne også være at den er endt i Spam??
Jeg foretrækker nu selv at bruge RSS-feedet
Jeg foretrækker nu selv at bruge RSS-feedet
Hmm, ok tror jeg fik slået det til i profilen nu, det er åbenbart ikke default setting (som det var tidligere?)
Tænkte den option var helt forsvundet da der har været en hel del threads der hurtigt dør ud, selv om folk har postet spørgsmål/feedback til et indlæg.
Efter det store crash hvor hele siden gik død, har jeg ihvertfald ikke fået notification mails (håber det er fikset nu) - kunne være debatten herinde livede lidt op, hvis indstillingen blev standard? (medmindre jeg er den eneste der ikke har fattet noget, og alle andre faktisk får de mails :P )
Tænkte den option var helt forsvundet da der har været en hel del threads der hurtigt dør ud, selv om folk har postet spørgsmål/feedback til et indlæg.
Efter det store crash hvor hele siden gik død, har jeg ihvertfald ikke fået notification mails (håber det er fikset nu) - kunne være debatten herinde livede lidt op, hvis indstillingen blev standard? (medmindre jeg er den eneste der ikke har fattet noget, og alle andre faktisk får de mails :P )
-
- Level 18 - Zelda
Pelding - så fat det dog: Vi kan ikke li' dig, du lugter! Bliv væk - æuv!
:roll:
:roll: