-lavet for Egmont skandinavien og bliver lanceret i DK, SE og NO i disse dage.
Smid en SMS til 1225 med teksten "AA bang" for at downloade det (i kender rutinen, ingen Iphones).
-kun når kunden er for doven til at levere en ordentlig proof-read sprogversionering på 3 sprog og derfor laver fejl i teksten på instruktions sidenpetervesti wrote:Hedder Anders And nu Donald paa dansk =0 ?
vonknut wrote:Nej det er rigtigt, der kan være nogle kompabilitets issues med N97, E51, E61 og E71, da det er et spil der optimeret til tween-segmentet.
-så det virker på mange af dem, men vi har ikke lavet specifik portering til dem.
Det er derfor jeg elsker det skandinaviske ungdoms segment, de er nemligt SE og Nokia -budget phone lowers hele bundtet
vonknut wrote:Det virker faktisk på begge telefoner (har lige teste det), når jeg bluetoother det direkte, men Egmont har valgt at bruge Unwires download setup i stedet for vores. -og det sutter (benytter en positiv liste i stedet for en negativ liste / intelligent analyser af userclient info)....
Så det er fordi at Unwires system ikke kan identificere jeres telefoner, hvorfor det ikke ved hvilket build de skal have.
-og så kan det ikke finde ud af at give telefonen "default buildet" .
Jeg må lige punke dem for at fikse det.
-well, normalt ja.simonmoeller wrote:Undskyld mig, men fordi kunden ikke sender jer teksten korrekt så kommer Anders And til at hedde Donald Duck? Forstår jeg det sådan at i ikke selv bare lige retter den?
-hvilket du har fuldstændigt ret i.simonmoeller wrote:Han hedder Anders And i Danmark. End of story. Alt andet er bare at levere dårlig kvalitet der distancerer brugerne fra produktet.
-hvilket er en holdning der harmonerer fint med at jeres mobilspils budgettet er 3-20 gange højere end vores (=facts, ikke overdrivelse)...simonmoeller wrote:Det burde i have rettet.