apple lukker for flash og unity3d udvikling til iPhone OS 4?

boab
Level 11 - Dark arts intermediate
Posts: 112
Joined: 13 Mar 2008, 13:36

apple lukker for flash og unity3d udvikling til iPhone OS 4?

Unread post by boab » 08 Apr 2010, 22:58


simonmoeller
Level 31 - Hitler with miniguns
Posts: 318
Joined: 06 Oct 2008, 14:19
Location: Aarhus
Contact:

Re: apple lukker for flash og unity3d udvikling til iPhone OS 4?

Unread post by simonmoeller » 09 Apr 2010, 07:23

Kan vi få en kommentar fra David?

NicholasFrancis
Level 1 - Speck of dust
Posts: 16
Joined: 12 Mar 2008, 13:51

Re: apple lukker for flash og unity3d udvikling til iPhone OS 4?

Unread post by NicholasFrancis » 09 Apr 2010, 09:40

Vi har ikke noget præcist info endnu. Så snart vi ved noget med sikkerhed siger vi alt vi kan om det. Vi tror ikke vi bliver ramt, men det er ikke sikkert endnu - vil lade jer vide det når jeg gør

Peter
Level 4 - Newbie
Posts: 48
Joined: 29 May 2009, 11:14

Re: apple lukker for flash og unity3d udvikling til iPhone OS 4?

Unread post by Peter » 09 Apr 2010, 09:41

Personligt tror jeg ikke på at der bliver lukket for hverken "flash til iPhone" eller Unity3D udvikling...

Steve Jobs er det mest kapitalistiske menneske på denne jord, og han er drevet af at tjene penge, ikke af had mod Adobe eller andre. Han er ligeglad med hvordan en applikation er lavet, sålænge den lever op til Apples kvalitetskrav, sikkerhed, samt at den bliver solgt på app storen så han kan få sin bid af kagen.

Om den nye wording skal lukke et eller andet teoretisk jura hul, eller hvorfor de har valgt at ændre den ved jeg ikke, men jeg nægter at tro på at det går ud over Unity3D eller det Adobe har gang i med flash oversætteren.

- Peter

simonmoeller
Level 31 - Hitler with miniguns
Posts: 318
Joined: 06 Oct 2008, 14:19
Location: Aarhus
Contact:

Re: apple lukker for flash og unity3d udvikling til iPhone OS 4?

Unread post by simonmoeller » 09 Apr 2010, 10:07

Det begynder at ligne et personligt vendetta mod Adobe efter min mening.

Peter
Level 4 - Newbie
Posts: 48
Joined: 29 May 2009, 11:14

Re: apple lukker for flash og unity3d udvikling til iPhone OS 4?

Unread post by Peter » 09 Apr 2010, 11:25

Jeg syntes nu stadig at Apple og Adobe har et rimeligt stærkt forhold (Photoshop og Mac = Hånd og Handske), så jeg tror ikke det bliver et problem, men lad os nu se.

Jeg er mere nervøs for hvad den nye sociale iPhone Game platform gør ved vores dygtige og hårdtarbejdende venner i Aptocore :-(....
http://www.tuaw.com/2010/04/08/iphone-o ... ming-netw/

(En større diskution om dette bør måske flyttes til en ny tråd).

- Peter

stone
Level 0 - Null
Posts: 7
Joined: 09 Mar 2008, 09:45
Location: Copenhagen

Re: apple lukker for flash og unity3d udvikling til iPhone OS 4?

Unread post by stone » 09 Apr 2010, 11:56

Peter wrote:Jeg syntes nu stadig at Apple og Adobe har et rimeligt stærkt forhold (Photoshop og Mac = Hånd og Handske)
hvis noget, saa er photoshop til macos blevet nedprioteret, og feks 64bit versionen har ladet vente aarevis paa sig, mens den laenge har vaeret ude til windows. saa det er naermere tradition end fakta, at tro at photoshop og mac er en priotet for adobe.

/stone

Peter
Level 4 - Newbie
Posts: 48
Joined: 29 May 2009, 11:14

Re: apple lukker for flash og unity3d udvikling til iPhone OS 4?

Unread post by Peter » 09 Apr 2010, 13:18

hvis noget, saa er photoshop til macos blevet nedprioteret, og feks 64bit versionen har ladet vente aarevis paa sig, mens den laenge har vaeret ude til windows. saa det er naermere tradition end fakta, at tro at photoshop og mac er en priotet for adobe.
Det er en god pointe. Det er nok bare fordi jeg kan huske de glade dage da Intel mac´en udkom og Steve Jobs havde direktøren fra Adobe på scenen for at snakke Photoshop port. Men det er jo også længe siden nu.

Lad os se, jeg holder fast i at dette ikke bliver et problem for Unity3D eller Adobe indtil nogen irettesætter mig med noget fakta :-).

- Peter

Post Reply