Picture Logic lanceret på KomOgVind.dk

User avatar
Chrono
Level 14 - Dimensional traveler
Posts: 144
Joined: 08 Mar 2008, 21:06
Location: Aalborg
Contact:

Picture Logic lanceret på KomOgVind.dk

Unread post by Chrono » 22 Apr 2010, 21:41

Nu havde jeg nær glemt at skrive herinde om vores nyeste udgivelse :-)

Vi lancerede i sidste uge spillet Picture Logic. Det er baseret på de velkendte japanske nonogram-puzzles, som også Nintendo har brugt i deres Picross-spil, og beskrives nok bedst som en blanding af Tegn & Gæt og Sudoku. I må dog ikke frygte tunge talgåder som i Sudoku, for bag tallene i Picture Logic gemmer sig altid et flot billede - målet er ganske enkelt at afdække billedet i hver bane, og ellers blot at klare så mange baner som muligt. For at lette introduktionen, indeholder spillet også en tutorial der så kort og præcist som muligt, gennemgår spillets enkle regler.

Picture Logic er tænkt som vores første forsøg med user-created content, så vi har inkluderet en banebygger - alle kan altså lave baner, og vi udgiver løbende de bedste som officielle udvidelser til spillet. Indtil videre er der lavet over 12.000 baner! Det betragter vi som en stor succes, og spillet er i sig selv også ualmindeligt populært - både i Danmark og andre steder.

Spillet er gratis for alle, og I kan prøve det her:
http://www.komogvind.dk/spil/picturelogic/
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!

simonmoeller
Level 31 - Hitler with miniguns
Posts: 318
Joined: 06 Oct 2008, 14:19
Location: Aarhus
Contact:

Re: Picture Logic lanceret på KomOgVind.dk

Unread post by simonmoeller » 23 Apr 2010, 07:08

Flot!

User avatar
vonknut
Level 78 - Basher of noobs
Posts: 822
Joined: 14 Mar 2008, 16:34
Location: CPH

Re: Picture Logic lanceret på KomOgVind.dk

Unread post by vonknut » 27 Apr 2010, 15:16

jeg læste engang nogle bruger-tal for spil i den dur, når man brugte henholdsvist "normale billeder" og mere erotiske billeder.
-som de fleste nok kan gætte, så exploderede aktiviteten når der var tale om de mere vovede billeder.

Men nu er komogvind selvfølgeligt et pænt site, så jeg skal ikke opfordre til sådan noget gris :)
Hans von Knut Skovfoged - Creative Dir.
PortaPlay - Interactive Entertainment and Learning

User avatar
Chrono
Level 14 - Dimensional traveler
Posts: 144
Joined: 08 Mar 2008, 21:06
Location: Aalborg
Contact:

Re: Picture Logic lanceret på KomOgVind.dk

Unread post by Chrono » 27 Apr 2010, 19:28

Ja, vores frivillige admins sorterer jo den slags fra - du er velkommen til at teste deres evner ;-)

Men det er nu meget sjovt at se hvad folk kan få ud af 20x20 pixels - der er kun nogle få billeder som bryder reglerne, og der er rigtigt, rigtigt mange billeder som er langt bedre end dem vi selv lavede inden launch.

Men det kan da godt være man skulle lancere en p0rn-udvidelse engang hvis det begynder at få ned ad bakke - jeg har da allerede selv et par billeder i systemet der kan bruges :D
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!

Post Reply