Hej
Jeg har en dreng på 15 år, som gerne vil i erhvervspraktik som spiludvikler. Det drejer sig om en uge i efteråret og er ulønnet.
Er der nogen, som kan og vil hjælpe med det?
Erhvervspraktik for dreng i 8. kl.
Re: Erhvervspraktik for dreng i 8. kl.
Den gang jeg gik i 8. klasse lavede jeg en aftale med IO Interactive om at komme på praktik plads.
Jeg fandt så ud af hvilken person i IO Interative som jeg syntes værende sejest og jeg i kom i kontakt med vedkomne. (Nu er vi venner på Facebook).
Derefter fandt jeg ud af hvor han blev uddannet og undersøgte om Københavns Universitet var stedet for mig, og nu afventer jeg svar om jeg bliver accepteret på uddannelsen.
Med hensyn til din dreng
Jeg vil kraftigt anbefale IO Interactive på www.ioi.dk eller firmaet www.Sapling.dk. Der kom jeg i praktik og jeg syntes det har haft indflydelse på min indstilling til uddannelse meget.
Mvh. Mossa
Jeg fandt så ud af hvilken person i IO Interative som jeg syntes værende sejest og jeg i kom i kontakt med vedkomne. (Nu er vi venner på Facebook).
Derefter fandt jeg ud af hvor han blev uddannet og undersøgte om Københavns Universitet var stedet for mig, og nu afventer jeg svar om jeg bliver accepteret på uddannelsen.
Med hensyn til din dreng
Jeg vil kraftigt anbefale IO Interactive på www.ioi.dk eller firmaet www.Sapling.dk. Der kom jeg i praktik og jeg syntes det har haft indflydelse på min indstilling til uddannelse meget.
Mvh. Mossa
Re: Erhvervspraktik for dreng i 8. kl.
Tak skal du have. Jeg prøver at snakke med dem.
mvh Helle
mvh Helle