US boykot af Uwe Boll's Postal.

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 3992
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

US boykot af Uwe Boll's Postal.

Unread post by jonaz.dk » 16 May 2008, 21:35

Den amerikanske biografdistribution har valgt at boykotte Uwe Bolls Postal film grundet politisk uenighed. Filmen kommer kun ud i 4 biografer. Med præmiere d. 23 maj.
http://kotaku.com/391105/postal-opening ... s-yes-four

Image

For en gangs skyld er jeg med Uwe (af forudsætning af at han ikke driver gæk med os). Det kan godt være han laver nogle skodfilm og er lidt kæk at høre på (fx. i Michael Bay sammenhæng) og Postal var et skodspil. Men at han bliver boykottet af biograferne grundet filmens politiske indhold er ikke overdrevet fjernt fra Kina, Nazi tyskland, DDR, USSR, Nord Korea og Islamiske stats osv. tilstande. Scary shit.
Nå.. men filmen skal da nok blive et dvd + download hit i det mindste. ;)

Muligheden ligger der også i at det er et PR stunt. "Getting banned from a theater near you" til sidst i traileren.
Eller måske er det bare skæbnens ironi der er på spil.

Traileren

Mort
Level 2 - Grain of sand
Posts: 21
Joined: 08 Mar 2008, 17:50

Re: US boykot af Uwe Boll's Postal.

Unread post by Mort » 18 May 2008, 16:49

Jeg har ikke set nogen af de andre film han har lavet, men det klip det ser da meget sjovt ud :)

Zacker
Level 53 - Syntax error
Posts: 536
Joined: 12 Mar 2008, 15:18
Contact:

Re: US boykot af Uwe Boll's Postal.

Unread post by Zacker » 18 May 2008, 21:27

Jeg er ikke just Dr. Boll fan, men Postal traileren er faktisk tilpas dum til, at jeg trak lidt på smilebåndet:)

Zee
Level 22 - Imp
Posts: 229
Joined: 10 Mar 2008, 10:40

Re: US boykot af Uwe Boll's Postal.

Unread post by Zee » 18 May 2008, 22:16

jonaz: Den er nu god nok, der er adskillige øjenvidner der har set filmen, og der er da i hvert fald 1 der syntes om den:

"I saw the world premiere at the Fantasia Festival in Montreal. Seriously, this movie blows away anything ever done by Boll.

It's the most violent, disgusting, offensive, thrash movie I've ever seen. I give the movie 9 stars because it was exactly what Boll was intending, and it's a complete success. Go home Takashi Miike! To sum up, it's probably the best video game to movie adaptation ever made. It perfectly captured the spirit of the video game, and then added more, always more, to create such excess that you can't help but laugh during the whole thing.

People criticizing the movie because it's violent, disgusting and offensive shouldn't comment on it - they obviously missed the point. "

User avatar
JeppeKM
Level 31 - Hitler with miniguns
Posts: 318
Joined: 28 May 2008, 09:46
Location: Copenhagen, Denmark
Contact:

Re: US boykot af Uwe Boll's Postal.

Unread post by JeppeKM » 28 May 2008, 10:00

HOLDT, stop, stands!
Nogen må bryde ind her...
Postal var ikke et dårligt spil!
... aldrig har jeg grint så meget, som da jeg mejede et helt tamburorkester ned på åben gade...
Når et spil på den måde kan forarge, så har det et eller andet sted ramt plet.

(for dem der ikke kender Postal, så går det fundamentalt ud på at du skal meje en masse "uskyldige" (hvem er uskyldig i disse dage?) og ubevæbnede ned, indtil politiet/militæret sættes ind - og du bliver mejet ned)
So beautiful...
Jeppe Kilberg Møller,
on Twitter

Post Reply