Det har du helt ret i, og ja, jeg kunne nok have gjort mere, men med næsten 6000 downloads (fordelt på 2 apps der begge findes i en gratis og en betalings version) har jeg totalt set fået 30 salg. Det er ikke en conversion rate der giver mig lyst til at investere i markedsføring

...
Lidt hurtig hovedregning siger at selv hvis jeg formår at markesføre mig op på 600.000 downloads (hvilket er "cut the rope" niveau) , så står jeg med 3000 salg - det er ikke engang en ordentlig månedsløn, never mind at det først skal finansiere udgiften til så massiv en reklame kampagne.
Mine spil er helt sikkert ikke "cut-the-rope" niveau (hvilket naturligvis er en stor del af forklaringen på den lave conversion rate), men som sagt peger den feedback jeg har fået entydigt i retning af at brugerne bare ikke kan acceptere at nogen har den frækhed at tage sig betalt for deres apps. Det kan selvfølgelig være at dem der synes spillet er noget crap bare ikke giver feedback

, men det er lige præcis derfor jeg ser frem til at høre om andres erfaringer

...
Hvis du melder tilbage at det spiller en million på Android, så skal jeg da tilbage og kigge på mit gameplay og mine todo lister så jeg kan forbedre spillene.
Som en lille side bemærkning kan man jo spørge sig selv hvorfor Rovio har set sig nødsaget til at forære Angry Birds væk på Android når de stadig tager penge for den til iOS? Ja, der er reklamer i spillet, men jeg har svært ved at tro at de skulle tjene 6 kr per spiller i banner indtægter, så hvis de kunne sælge det så havde de nok gjort det...
Alt dette er jo så min mave fornemmelse og skal selvfølgelig tages med et gran salt - jeg er jo bare en kode klovn der ikke ved en fløjtende fis om hverken salg eller marketing

...