Mit spil TryFail er prisnomineret på australsk spilfestival

User avatar
JeppeKM
Level 31 - Hitler with miniguns
Posts: 318
Joined: 28 May 2008, 09:46
Location: Copenhagen, Denmark
Contact:

Re: Mit spil TryFail er prisnomineret på australsk spilfestival

Unread post by JeppeKM » 16 Aug 2010, 14:25

Måske skulle jeg skifte titlen til Fail/Fail? ;)
.. eller TRY/TRY? ;)
Jeppe Kilberg Møller,
on Twitter

User avatar
Scurvy Lobster
Level 25 - John Carmack
Posts: 253
Joined: 25 Mar 2008, 11:33

Re: Mit spil TryFail er prisnomineret på australsk spilfestival

Unread post by Scurvy Lobster » 02 Sep 2010, 14:00

ophold sikker.!
Best SPAM ever! :lol:
Uddannelseschef, HTX Ringsted

User avatar
vonknut
Level 78 - Basher of noobs
Posts: 823
Joined: 14 Mar 2008, 16:34
Location: CPH

Re: Mit spil TryFail er prisnomineret på australsk spilfestival

Unread post by vonknut » 02 Sep 2010, 15:09

Hey Anders, er din side nede?

Faldt lige over tråden og kunne godt tænke mig at prøve et lokalt produceret "kunstner-bøzz-spil" ;)
Hans von Knut Skovfoged - Creative Dir.
PortaPlay - Interactive Entertainment and Learning

Anders Højsted
Level 19 - Wario
Posts: 195
Joined: 12 Mar 2008, 17:52

Re: Mit spil TryFail er prisnomineret på australsk spilfestival

Unread post by Anders Højsted » 02 Sep 2010, 19:11

Den skulle meget gerne være oppe igen; jeg skulle lige have installeret Google Analytics.

A.

User avatar
vonknut
Level 78 - Basher of noobs
Posts: 823
Joined: 14 Mar 2008, 16:34
Location: CPH

Re: Mit spil TryFail er prisnomineret på australsk spilfestival

Unread post by vonknut » 03 Sep 2010, 09:13

Spanks!
Hans von Knut Skovfoged - Creative Dir.
PortaPlay - Interactive Entertainment and Learning

Anders Højsted
Level 19 - Wario
Posts: 195
Joined: 12 Mar 2008, 17:52

Re: Mit spil TryFail er prisnomineret på australsk spilfestival

Unread post by Anders Højsted » 08 Oct 2010, 15:07

Lige en hurtig uodate;

Jeg har lavet en sidste version af spillet på baggrund af jeres feedback herinde. Den hedder TryfailSXSW.

I den tidligere version af spillet skete der ikke noget, med mindre man gjorde noget. Som Pelding ganske korrekt påpegede er det ikke korrekt; ikke at vælge er også et valg - med konsekvenser. De konsekvenser er nu taget med.

Sætning "Do you understand now" er fjernet. Intentionen med den var at den skulle opfordre til refleksion, men jeg synes den virkede arrogant (og som Zidora påpegede indikerede den at der findes en "korrekt" fortolkning).

Spillet er blevet sendt til Austin SXSW. I kan læse mere på Great Dane Games og downloade spillet.

Tusind tak for feedback :)

Kh.,
A.

Post Reply