Page 2 of 2

Re: IO Interactive presents Mini Ninjas

Posted: 01 Mar 2009, 21:24
by Menace
Men hvordan kan man så se, at det er et danskudviklet spil? Hvorfor kunne ‘Mini Ninjas’ ikke lige så godt været udviklet i USA eller Japan?

»Det, der kendetegner vores spil, er stærke figurer og et godt univers. ’Mini Ninjas’ kunne aldrig være et japanskudviklet spil, for forskellen er, at vi tager universet seriøst. Det skal være sjovt, men der er en seriøs undertone«, siger han.
Måske er han fejl-citeret, eller det er taget ud af en større helhed - men lige den sætning der giver da ingen mening? Skulle en japansk udvikler ikke kunne tage et ninja-univers seriøst? =)

Re: IO Interactive presents Mini Ninjas

Posted: 02 Mar 2009, 15:35
by vonknut
Ja, japanerne tager jo rigtigt meget, rigtigt seriøst, mange af deres spil og film sejler jo i melodrama og selvhøjtidelighed.
-noget der er o.k. for f.eks. Shadow of the collossus og lignende episke spil, men lidt fjollet når man spiller en androgyn, udseende-forvirret emo-fyr med højt hår.

Noget slår mig pludseligt:

EMO = Japansk melodrama + mørke farver

-damn! -de er i gang med at hjernevaske vores børn, one step at the time...

Re: IO Interactive presents Mini Ninjas

Posted: 04 Mar 2009, 12:44
by konceptius
det minder om et gammelt Hugo spil, der befrier man også dyrenes sjæl. :S
men kan slet ikke se det originale i det spil, ja de ser søde ud men, GAB!!! og er grafikken ikke ret old at se på?

Re: IO Interactive presents Mini Ninjas

Posted: 04 Mar 2009, 14:40
by vonknut
Måske old, men DS ready :)
-hvilket vist virker som en god ide at have i baghovedet nu om dage