data.. web .. operatør

grandoldlady
Level 1 - Speck of dust
Posts: 11
Joined: 17 May 2008, 12:59

data.. web .. operatør

Unread post by grandoldlady » 26 Apr 2010, 09:11

HEJ Alle

Jeg har en god idé til et website .. men jeg kan ikke konstruere den..
Ideen er i kategorien : Twitter

Mit arbejde er at få gode ideer .. og det har jeg fået omkring et socialt website ..

Jeg søger nu en der synes det kunne være sjovt at arbejde med udviklingen af sådan et website..

Jeg har ikke en investeringsmulighed lige om hjørnet .. og det må ske i et partnerskab.
;)

Sidder der en der har lyst til at høre mere .. fortæller jeg gerne mere ..

Hilsen Grand Old Lady

Zee
Level 22 - Imp
Posts: 229
Joined: 10 Mar 2008, 10:40

Re: data.. web .. operatør

Unread post by Zee » 26 Apr 2010, 11:58

Nu søger du en "partner", men hvis ikke du allerede har gjort det, så vil jeg anbefale at du først og fremmest får lavet en validering af at idéen teknisk/økonomisk set er holdbar.
Det jeg mener, er at der f.eks. kan være ting mht. servere (antal og pris), båndbredde eller andet der gør idéen svær at føre ud i livet (medmindre man er interesseret i at smide mange penge i det fra start). Så jeg vil anbefale at du får en teknisk person (der har forstand på udvikling af websites osv.) til at reviewe din idé, og give et bud på om det er realistisk at få den ført ud i livet. Det samme gælder jo selvfølgelig også for selve idéen, hvis du deler den med nogle du stoler på kan det være de kender til lign. koncepter der allerede er i brug eller har andet input til projektet.

grandoldlady
Level 1 - Speck of dust
Posts: 11
Joined: 17 May 2008, 12:59

Re: data.. web .. operatør

Unread post by grandoldlady » 26 Apr 2010, 13:34

mange tak for vejledningen .. det er dejligt at man kan vejlede og hjælpe hinanden..
Jeg er ny som kommende selvstændig .. og mine ideer kommer i mange retninger, så der kommer mange forskellige netværk i spil ..

:lol:

Post Reply