PRESS PLAY ON TAPE spiller igen...
PRESS PLAY ON TAPE spiller igen...
Nu er sitet oppe igen, men der mangler jo et indlæg om, at:
PRESS PLAY ON TAPE, dit favorit Commodore 64 rock revival band, spiller nu igen i København. Vi spiller på "The Rock" - ligesom vi plejer, fristes man til at sige. Vi plejer at gøre lidt forskelligt fra gang til gang, og denne gang har vi en del nyt materiale og flere overraskelser med, hvor den første er det svenske Nintendo-band Powerplay, der kommer og varmer op. Den anden er .... det må man komme og se/høre selv. Det foregår d. 19. april 2008 i Skindergade i København.
Du kan se billeder fra de to tidligere koncerter her og her, og her kan du se en hel del videoer!
Der plejer at komme ca. 550 glade mennesker med baggrund i Commodore 64, Amiga, folk fra spilbranchen og demoscenen. Så der er rig mulighed for at møde kollegaer, gamle (demo)venner og ligesindede SID-krævende og -nostalgiske mandspersoner. Men, hov, vent - der kommer faktisk også piger (selvom der godt måtte komme flere). Da der er plads til præcis 550 personer på The Rock, bør man bestille billetter på billetlugen da der højst sandsynlig bliver udsolgt. Det er faktisk sket hver gang, vi har spillet i Kbh - Vi spiller ikke på døren, desværre
Vi håber, vi får set nogle stykker af jer herinde fra, som vi plejer
-Theo, PPOT / IO
PRESS PLAY ON TAPE, dit favorit Commodore 64 rock revival band, spiller nu igen i København. Vi spiller på "The Rock" - ligesom vi plejer, fristes man til at sige. Vi plejer at gøre lidt forskelligt fra gang til gang, og denne gang har vi en del nyt materiale og flere overraskelser med, hvor den første er det svenske Nintendo-band Powerplay, der kommer og varmer op. Den anden er .... det må man komme og se/høre selv. Det foregår d. 19. april 2008 i Skindergade i København.
Du kan se billeder fra de to tidligere koncerter her og her, og her kan du se en hel del videoer!
Der plejer at komme ca. 550 glade mennesker med baggrund i Commodore 64, Amiga, folk fra spilbranchen og demoscenen. Så der er rig mulighed for at møde kollegaer, gamle (demo)venner og ligesindede SID-krævende og -nostalgiske mandspersoner. Men, hov, vent - der kommer faktisk også piger (selvom der godt måtte komme flere). Da der er plads til præcis 550 personer på The Rock, bør man bestille billetter på billetlugen da der højst sandsynlig bliver udsolgt. Det er faktisk sket hver gang, vi har spillet i Kbh - Vi spiller ikke på døren, desværre
Vi håber, vi får set nogle stykker af jer herinde fra, som vi plejer
-Theo, PPOT / IO
Theo Engell-Nielsen, beyond.dk
Re: PRESS PLAY ON TAPE spiller igen...
cool Theo.. får i Shredz64 op at køre i pausen?
http://www.youtube.com/watch?v=52gcC3Sn-Gw
http://www.toniwestbrook.com/shredz64
http://www.youtube.com/watch?v=52gcC3Sn-Gw
http://www.toniwestbrook.com/shredz64
Heh, det ser sjovt ud - det måtte jo komme til 64'eren før eller senere
Nu må vi se - vi har mange nye ting med denne gang - ved ikke lige om vi får tid til den her også...
Jeg skal lige nævne at billetsalget går bedre end sidst. Så man skal nok ikke regne med alt for mange ledige billetter på selve aftenen!
-T
Nu må vi se - vi har mange nye ting med denne gang - ved ikke lige om vi får tid til den her også...
Jeg skal lige nævne at billetsalget går bedre end sidst. Så man skal nok ikke regne med alt for mange ledige billetter på selve aftenen!
-T
Jeg har sikret mig min billet (Det gjorde jeg faktisk for en god måneds tid siden).
Det kunne være sjovt at møde nogen herinde fra, men med mindre i har en spiludvikling.dk T-Shirt på, så kan jeg nok ikke kende jer :lol:
Det kunne være sjovt at møde nogen herinde fra, men med mindre i har en spiludvikling.dk T-Shirt på, så kan jeg nok ikke kende jer :lol:
Uhhh uuuuuh uhh mon ikke jeg bliver at finde på The Rock den aften?!
... Skal da iaf gøre mit bedste.
A
... Skal da iaf gøre mit bedste.
A
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A journey that does not start in your heart has a dead end!
A journey that does not start in your heart has a dead end!
*scuttles off to buy ticket...*
Jeg kan så fortælle, at The Rock åbner en restaurant i VIP-loungen samme aften, som vi spiller. De serverer burgere, nachos og fritter... og inspireret af os kan man få en "Commodore"-sandwich - til 64 kr vel at mærke
Spiller I så temaet til PPOT-hero?
Heh... der er rigeligt med nyt materiale til den koncert, så jeg tror vi gemmer det tema til en anden god gang!
Aww, det er ellers mit yndlings! Men det skal nok blive godt alligevel! \o/
Hvis man står og synes at man gerne vil fortælle sine studiekammerater eller kolleger om koncerten - der er jo en del C64 connaisuers derude - så er det nu muligt at printe en lille koncertplakat og hænge den op ved kaffemaskinen, bag døren (gæt hvilket spil!), eller måske ved grædevæggen! Den fås her i ca. 3000x4000 px (1MB) poster.jpg.
Den ser sådan her ud...
Den ser sådan her ud...
Hvor mange af jer kommer jeg til at støde ind i til koncerten i morgen ?
Det var en rigtig fed koncert, god stemning, rigtig god musik og nogen sjove idéer med hamsteren og superhero kampene
Eneste lidt triste punkt var opvarmnings bandet, det synes jeg ikke der var så meget ved.
Hvor blev i forresten af efter koncerten, jeg var oppe for at hilse på i resturanten bagefter, men der var helt tomt deroppe ?
Eneste lidt triste punkt var opvarmnings bandet, det synes jeg ikke der var så meget ved.
Hvor blev i forresten af efter koncerten, jeg var oppe for at hilse på i resturanten bagefter, men der var helt tomt deroppe ?
Vi var lidt over det hele... Vi stod et kvarters tid ved trappen som vi sagde
Anyhoo, vi har lidt video og billeder på hjemmesiden: 80'er medley og Monty on the Run
Anyhoo, vi har lidt video og billeder på hjemmesiden: 80'er medley og Monty on the Run
Damn jeg ville gerne have været der!
Michael 'Zacker' Schmidt
Portfolio | LinkedIn | Twitter
Pirates of New Horizons | Exit Strategy Entertainment
Portfolio | LinkedIn | Twitter
Pirates of New Horizons | Exit Strategy Entertainment
Der er kommet lidt flere videoer på youtube. De to brugere som vi har linket til på ovenstående side har lagt flere videoer op. Specielt kan jeg fremhæve recondos videoer da de har god lyd. Måske lidt for god lyd