Unity: uregelmæssig lydafspilning
Posted: 16 Feb 2011, 11:39
Hejsa kloge mennesker!
Vi arbejder på et projekt i unity, hvor vi har problemer med at visse lydfiler afspilles ujævnt under afspilning af spillet.
Spillet foregår i en ekstremt simpel 3D verden, men har en del 3D positionerede lydsamples og dialoger.
Dialogerne bliver afspillet meget uregelmæssigt, giver pivelyde og 'stutter'. (men ikke på det samme tidspunkt hver gang)
Vores programmører kan ikke lige finde en simpel løsning på problemet.
Er der nogle her der har oplevet noget lignende i Unity og har en eventuel løsning på det?
Vi har prøvet at lave et build og execute det, men det hjalp ikke på kvaliteten.
Mange tak på forhånd
Med venlig hilsen
Jakob Hansson
Portaplay
Vi arbejder på et projekt i unity, hvor vi har problemer med at visse lydfiler afspilles ujævnt under afspilning af spillet.
Spillet foregår i en ekstremt simpel 3D verden, men har en del 3D positionerede lydsamples og dialoger.
Dialogerne bliver afspillet meget uregelmæssigt, giver pivelyde og 'stutter'. (men ikke på det samme tidspunkt hver gang)
Vores programmører kan ikke lige finde en simpel løsning på problemet.
Er der nogle her der har oplevet noget lignende i Unity og har en eventuel løsning på det?
Vi har prøvet at lave et build og execute det, men det hjalp ikke på kvaliteten.
Mange tak på forhånd
Med venlig hilsen
Jakob Hansson
Portaplay