Hej Danmarks spilproducenter
Jeg skriver på vegne af Apollo Music (http://www.apollomusic.dk) som er et firma der sælger musik til film, reklamer, TV serier, generelt alle produktioner hvor der bruges musik.
Vi har oplevet at den måde man prissætter musik til film, reklamer etc. ikke kan rigtigt kan overføres til spilbranchen. Vi har nu lavet, i samarbejde med en spilproducent i København, en prisliste for brug af musik til spil. Denne prisliste fokuserer hovedsageligt på risk share løsninger da vi ofte er blevet spurgt om sådanne løsninger.
Her er lidt info om hvad Apollo Music kan tilbyde:
Vi råder over et kæmpe online katalog af færdiglavet produktions-musik hvor man kan søge, lytte, downloade og prøve musikken af uden at det koster en krone før man ligger det på det færdige produkt. Hvis man vil have et login til dette system kan man kontakte mig på mikkel@apollomusic.dk
Derudover har vi et stort netværk af komponister som kan skræddersy musik specifikt til hvilken som helst produktion. Vi har også komponister som har erfaring med at lave musik og lyd til spil. (Der vil udover priserne på listen være produktions omkostninger for at få komponeret musik)
Vi har også en afdeling der står for clearing af kommercielle musikrettigheder hvis man vil bruge et kendt nummer til sin produktion. Vi har gode kontakter til alle de store pladeselskaber og kan derfor cleare hurtigt og til gode priser. (prislisten gælder ikke kommercielle numre, der snakker vi helt andre beløber som er umulige at fastsætte)
Hvis i har forslag eller kommentarer til prislisten må i meget gerne sende dem til mig. Vi vil selvfølgelig gerne løbende prøve at udvikle prislisten.
Ser frem til at høre fra jer.
Mvh Mikkel Olander
Music Supervisor
Apollo Music
mikkel@apollomusic.dk
tlf: 3264 3015
Apollo Music: Prisliste til spilproducenter
-
- Level 0 - Null
Apollo Music: Prisliste til spilproducenter
- Attachments
-
- MikelGaming Pricelist_final.jpg (47.62 KiB) Viewed 3787 times
Last edited by Mikkel.Olander on 29 Apr 2011, 10:45, edited 1 time in total.
-
- Level 0 - Null