Frisbee® Forever Launch Trailer
Frisbee® Forever Launch Trailer
Hej drenge, det har været en lang dag i dag med både Zoonies release på DSiWare og nu også en officiel release date på vores spritnye iDevice spil, Frisbee Forever.
Vi har fået en trailer lagt op på youtube og Toucharcade og al feedback skal som sædvanlig være yderst værdsat.
God Weekend!
Vi har fået en trailer lagt op på youtube og Toucharcade og al feedback skal som sædvanlig være yderst værdsat.
God Weekend!
Jeppe Bisbjerg
Director of Publishing
Director of Publishing
-
- Level 31 - Hitler with miniguns
Re: Frisbee® Forever Launch Trailer
godt klippet!
Og sjovt med lidt retro-video-photage.
Jeg håber i får en god launch,
Good luck!
Og sjovt med lidt retro-video-photage.
Jeg håber i får en god launch,
Good luck!
Jeppe Kilberg Møller,
on Twitter
on Twitter
Tak Jeppe. Ja, Wham-O var heldigvis klar på at dele deres klassiske reklamer med os. Oprindelig materiale fra 50'erne, der helt sikkert også er et kig værd på Youtube
Jeppe Bisbjerg
Director of Publishing
Director of Publishing
Så kom der sgu lige en god nyhed ind på kontoret. Toucharcade har valgt at feature Frisbee Forever traileren på deres forside, så nu bliver det da ikke mindre spændende på torsdag. 8-)
Check it out: http://toucharcade.com/2011/05/02/video ... e-forever/
Check it out: http://toucharcade.com/2011/05/02/video ... e-forever/
Jeppe Bisbjerg
Director of Publishing
Director of Publishing
Hej drenge, vender lige tilbage med lidt info og self-promotion efter lanceringen af Frisbee Forever til iPhone, iPod og iPad.
Efter en fantastisk anmeldelse på Toucharcade og en feature af Apple har Frisbee klatret sig vej op af listerne. Vi er i øjeblikket det næst-mest downloadede spil på iPad i USA og generelt ligger appen højt i de fleste lande. Det bliver utroligt spændende at se, hvad der sker herfra. Lige nu ser det rigtig godt ud.
Hvis der er nogen der har prøvet spillet, vil jeg selvfølgelig hjertens gerne have noget feedback.
Ha' en god weekend!
Efter en fantastisk anmeldelse på Toucharcade og en feature af Apple har Frisbee klatret sig vej op af listerne. Vi er i øjeblikket det næst-mest downloadede spil på iPad i USA og generelt ligger appen højt i de fleste lande. Det bliver utroligt spændende at se, hvad der sker herfra. Lige nu ser det rigtig godt ud.
Hvis der er nogen der har prøvet spillet, vil jeg selvfølgelig hjertens gerne have noget feedback.
Ha' en god weekend!
Jeppe Bisbjerg
Director of Publishing
Director of Publishing
Stort tillykke indtil videre i hvert fald! Keep pushing
-
-
- Level 23 - Spider demon
Kanon presse i har fået og fine placeringer på listerne. Stort tillykke!!
Så håber jeg også, at i har en god conversion rate
/T
Så håber jeg også, at i har en god conversion rate
/T
Full Control
Makers of Smack Boxing, Smack Hockey, Monster Ball, Electrocute, Touch Wars, Tactical Soldier, Frontline Tactics, Space Hulk, Jagged Alliance Flashback, Space Hulk Ascension
Makers of Smack Boxing, Smack Hockey, Monster Ball, Electrocute, Touch Wars, Tactical Soldier, Frontline Tactics, Space Hulk, Jagged Alliance Flashback, Space Hulk Ascension
Tak skal du have Thomas, vi er også selv ovenud tilfredse. Feedbacken har været imponerende, og ja brugernes mange fem stjerne reviews varmer da en om hjertet.
Jeppe Bisbjerg
Director of Publishing
Director of Publishing
FEDT SPIL!
men hvordan får man: Modern Racing Car trophy?
Det er det eneste jeg mangler :( .. HJÆLP!
men hvordan får man: Modern Racing Car trophy?
Det er det eneste jeg mangler :( .. HJÆLP!
Tak du, altid godt med lidt feedback.
Jeg vil afsløre, at der er en specific bonus-bane hvor det er lettest at få netop det trophy. Ellers ødelægger jeg bare overraskelsen
God fornøjelse!
Jeg vil afsløre, at der er en specific bonus-bane hvor det er lettest at få netop det trophy. Ellers ødelægger jeg bare overraskelsen
God fornøjelse!
Jeppe Bisbjerg
Director of Publishing
Director of Publishing
Kom nu Simon, download tal please!
Hans von Knut Skovfoged - Creative Dir.
PortaPlay - Interactive Entertainment and Learning
PortaPlay - Interactive Entertainment and Learning
-
Det kan jeg desværre ikke sige noget om for nuværende, Hans. Vi er meget tilfredse, både med download tal, brugerfeedback og omsætning.
Damn you simon, har ikke tid til at sidde og spille frisbee forever. Godt gået...
-
- Level 14 - Dimensional traveler
Yeah! Det er faktisk super sjovt. Minder mig om de gode gamle dage med Pilotwings 64
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Tak drenge, vi er sgu også godt tilfreds! Feedbacken har været decideret overvældende.
Jeppe Bisbjerg
Director of Publishing
Director of Publishing