Fremvis dit spil på Roskilde Festival

JesperN
Level 10 - Dark arts student
Posts: 104
Joined: 07 Feb 2011, 11:28

Fremvis dit spil på Roskilde Festival

Unread post by JesperN » 23 May 2011, 10:56

Vi har i Dansk Spilråd arbejdet over et år på at få skabt et område for danske spil på Roskilde Festival, og selvom tingene ikke er gået helt efter planen, er vi i 11. time kommet frem til en løsning. Vi har fået et område i et telt på omkring 9 x 2.5 meter, hvor der placeres 4 sofaer + storskærme, samt et mere åbent område med en storskærm til de mere fysiske spil. Teltet vil være åbent under hele festivalen (27/6-03/7), 24 timer i døgnet.

Vi har arbejdet sammen med bade Copenhagen Game Collective og IGDA/Nordic Game Jam omkring projektet, og derfor vil de naturligvis fremvise en række af deres spil, men vi leder efter mange flere, så vi får en så bred og varieret lineup som muligt. Planen er at udskifte spillene løbende under festivalen, så folk kan komme tilbage til nye oplevelser hver dag.

Hvis du har noget, du gerne vil fremvise på Roskilde Festival, vil jeg meget gerne høre fra dig/jer. Jeg ville foretrække, hvis mindst én person fra udviklingsholdet kunne være på festivalen, hvor man vil få gratis adgang i bytte for 3 x 8 timers vagter (dette er festivalens min. arbejdstimer). Vi har i alt 24 armbånd at dele ud af, så vi må løbende finde ud af, hvor mange der kan gives til hvem.

Uanset om du har lyst eller kan være på festivalen eller bare vil have dit spil fremvist, vil jeg meget gerne høre fra dig hurtigst muligt. Selv hvis du ikke har et spil at fremvise, men vil hjælpe til på en anden måde, må du meget gerne skrive. Så ser vi på, hvad der er muligt.

Jesper Nielsen
Bestyrelsesmedlem, Dansk Spilråd
jesper@danskspilraad.dk

JesperN
Level 10 - Dark arts student
Posts: 104
Joined: 07 Feb 2011, 11:28

Re: Fremvis dit spil på Roskilde Festival

Unread post by JesperN » 24 May 2011, 08:19

Lille rettelse: Festivalen (dvs. camping-området/warm-up) starter allerede d. 26/6 og ikke d. 27/6, som jeg skrev :)

Post Reply