Kan ikke helt gennemskue hvordan med IP og rettigheder, men TinyFund til udvikling af mobilspil lyder i al fald interessant.
Op til 500.000$ i støtte til lancering af spil - tjek http://www.tinyco.com/tinyfund#apply
/T
5 millioner dollar i ny spilfond
-
- Level 31 - Hitler with miniguns
Re: 5 millioner dollar i ny spilfond
Nej, jeg skimmede den også lige.
IP og rettigheder må være noget der kommer på tale, efter at man har sendt den korte pitch, der kræves på sitet.
IP og rettigheder må være noget der kommer på tale, efter at man har sendt den korte pitch, der kræves på sitet.
Jeppe Kilberg Møller,
on Twitter
on Twitter
Oddd....
Hans von Knut Skovfoged - Creative Dir.
PortaPlay - Interactive Entertainment and Learning
PortaPlay - Interactive Entertainment and Learning
-
- Level 8 - Summoner
Uden at kende til selve TinyCo, så kan jeg se at en hel del af de folk der er med er totalt top fede guys fra venture/angel-branchen.
Folk af den kaliber har bygget sit renomé over de sidste 10 år, og har ikke råd til at brænde det af ved at behandle små firmaer dårligt. Blot derfor ville jeg som udgangspunkt stole på dem, og desuden er det folk der har været med til at støtte en masse af Silicon Valleys bedste virksomheder, så både deres kontakter og idéer er virkelig meget værd.
Om de kan finde ud af at bygge en mobile publisher op er et andet spørgsmål, men jeg ville nok putte mine penge på dem hvis jeg kunne
d.
Folk af den kaliber har bygget sit renomé over de sidste 10 år, og har ikke råd til at brænde det af ved at behandle små firmaer dårligt. Blot derfor ville jeg som udgangspunkt stole på dem, og desuden er det folk der har været med til at støtte en masse af Silicon Valleys bedste virksomheder, så både deres kontakter og idéer er virkelig meget værd.
Om de kan finde ud af at bygge en mobile publisher op er et andet spørgsmål, men jeg ville nok putte mine penge på dem hvis jeg kunne
d.
-
- Level 31 - Hitler with miniguns
De kan ihvertfald finde ud af at monetize freemium iOS spil