Page 1 of 1
Unity vs. Konsoller
Posted: 09 Oct 2011, 16:44
by buchardt
Det må være gode nyheder for Unity, når der rent faktisk bliver shippet noget verden snakker om, som er lavet i deres engine...
http://www.destructoid.com/review-rochard-213147.phtml
Og 7.6 er da en nice karakter... (
http://www.metacritic.com/game/playstation-3/rochard)
Gætter på det er det første PS3(psn) spil lavet i Unity? Og før det havde vi vel nærmest kun Max and The Magic Marker?
Nogen af jer der har prøvet Rochard og kender i evt. andre "Next Gen" produktioner lavet i Unity?
- Peter
Re: Unity vs. Konsoller
Posted: 10 Oct 2011, 08:56
by fehaar
Sjovt du lige nævner Max.... Vi er også ude på PSN. I hvert fald i Europa.
http://www.movemodo.com/reviews/2011/10 ... dition_psn
Har ikke fået prøvet Rochard endnu.
Re: Unity vs. Konsoller
Posted: 10 Oct 2011, 11:43
by rune
Jeg har spillet Rochard, og moret mig ret godt.
Ift. Unity og Rochard, er det lykkedes at lave et flot spil, som (forstå mig ret) løfter sig visuelt langt over niveau. Stemning osv. fungerer også rigtig godt, og John St. John er sej som space-miner voice. Da spillet er bygget op som een verden uden levels (a la Limbo) er det til gengæld tydeligt at loading af scener fungerer dårligt. Rochard loader langsomt, og gør det værre ved at vise den samme screen igen og igen. Dette er meget tydeligt en Unity-begrænsning, de ikke har kunnet nå at arbejde uden om. I øvrigt også er et problem i Max til PSN - som dog loader hurtigere da banerne er mindre, og hvor levelstrukturen i spillet gør det mere naturligt at vente to sekunder på et level.
@ Buchard: Jeg tror I øvrigt vi købte og installerede det på jeres PS3 da vi lånte den i sidste uge
Re: Unity vs. Konsoller
Posted: 10 Oct 2011, 18:35
by Zacker
Slightly offtopic, men hvis I vil lave fornuftig level streaming (og altså uden loading screens) med Unity, så kan airlocks med fordel benyttes.