Bandello News

Ajso
Level 0 - Null
Posts: 2
Joined: 14 Oct 2011, 14:31

Bandello News

Unread post by Ajso » 14 Oct 2011, 15:41

Hej,

Jeg hedder Andreas og arbejder hos Bandello, som de fleste måske allerede kender.

Jeg skriver her fordi jeg gerne vil annoncere vores brand spanking new launchpad service, som består i at vi hjælper med at udfærdige og sende pressemeddeleser i samarbejde med spiludviklerne. I øjeblikket tilbyder vi servicen gratis til de 10 første der launcher i oktober, på et først til mølle basis.

Smid mig en mail på andreas@bandello.com hvis I er interesserede i at blive skudt af fra launchpadden.

I er altid velkomne til at slå er smut forbi vores kontor i Pilestræde 43,3 for en lille snak eller at kontakte os hos Bandello contact@bandello.com

Mvh

Andreas Jes Sørensen

simonmoeller
Level 31 - Hitler with miniguns
Posts: 318
Joined: 06 Oct 2008, 14:19
Location: Aarhus
Contact:

Re: Bandello News

Unread post by simonmoeller » 15 Oct 2011, 09:22

Hvordan adskiller i jer fra traditionel PR service?

Ajso
Level 0 - Null
Posts: 2
Joined: 14 Oct 2011, 14:31

Re: Bandello News

Unread post by Ajso » 15 Oct 2011, 11:18

Hej Simon,

Vores tilgang er, at vil gerne vil prøve at opbygge et sundt og professionelt forhold til vores anmeldere.

Det vil vi gøre, ved at sikre os, at det materiale vi sender ud er noget vi selv kan stå inde for. Endvidere handler det også om at skaffe personlige kontakter, enten gennem netværk eller forskellige spilrelaterede arrangementer. De to elementer kombineret, kvalitet og personlig kontakt, betyder at anmeldere tager mails fra os mere seriøst, eftersom de kender os og ved hvad vi står for.

Det er en opgave der tager tid og derfor vil servicen blive stærkere og stærkere med tiden, da vi løbende udvider vores liste af kontakter.

simonmoeller
Level 31 - Hitler with miniguns
Posts: 318
Joined: 06 Oct 2008, 14:19
Location: Aarhus
Contact:

Re: Bandello News

Unread post by simonmoeller » 15 Oct 2011, 12:39

Enig. Send mig venligst noget materiale på [mit fornavn]@kiloo.com

User avatar
timgarbos
Level 23 - Spider demon
Posts: 239
Joined: 27 Feb 2009, 03:07
Location: Copenhagen

Re: Bandello News

Unread post by timgarbos » 15 Oct 2011, 13:55

Super fedt!

Ser frem til at høre om hvad der skal launches.

Post Reply