De nye spil fra DADIU

kristine
Level 5 - Youngling
Posts: 53
Joined: 27 Mar 2008, 15:18

De nye spil fra DADIU

Unread post by kristine » 14 Dec 2011, 18:17

Her er de nye spil fra DADIU: http://english.dadiu.dk/artistic-fast-and-frightening

Og husk præsentation og fest i morgen: http://www.spiludvikling.dk/viewtopic.php?f=16&t=1970

Kristine :)

JesperN
Level 10 - Dark arts student
Posts: 104
Joined: 07 Feb 2011, 11:28

Re: De nye spil fra DADIU

Unread post by JesperN » 14 Dec 2011, 21:47

Congrats with the bunch... it looks fantastic! Sure looks like the new DADIU structure worked out very well!

Zacker
Level 53 - Syntax error
Posts: 536
Joined: 12 Mar 2008, 15:18
Contact:

Re: De nye spil fra DADIU

Unread post by Zacker » 15 Dec 2011, 00:37

Jeg så lige alle trailerne igennem og det ser rigtigt fornuftigt ud! En del af de trailers lider dog præg at have haft mere fokus på "se hvad vi kan i After Effects" end "se gameplayet i vores spil". Hell Driver fremstod umiddelbart fedest, så gav det også lige et try og det er slet ikke tosset. Hvis man altså ser bort fra lang forced intro mens man sidder og glor på sit rat i starten.

User avatar
vonknut
Level 78 - Basher of noobs
Posts: 822
Joined: 14 Mar 2008, 16:34
Location: CPH

Re: De nye spil fra DADIU

Unread post by vonknut » 15 Dec 2011, 10:08

Ja det af spillene, som man får "lov" at se, ser godt ud.
-men der er vist nogle instruktører, der har har lidt for megen tid i div. video redigerings programmer :)

Så måske burde man kalde det "Cinematic trailers" og ikke "gameplay trailers"....
Hans von Knut Skovfoged - Creative Dir.
PortaPlay - Interactive Entertainment and Learning

JesperN
Level 10 - Dark arts student
Posts: 104
Joined: 07 Feb 2011, 11:28

Re: De nye spil fra DADIU

Unread post by JesperN » 15 Dec 2011, 11:13

Tænkte som udgangspunkt det samme, men når man overvejer den dominerende trailer strategi i resten af industrien, synes jeg ikke det er et fair klagepunkt. Måske som generel kritik af hvordan mange trailers laves, men ikke specifikt af disse. Trailers handler jo langt hen af vejen om marketing - om at sælge budskabet - uanset om man så viser spillet eller ej, og det synes jeg de forskellige trailers gør ganske fornuftigt (dog visse bedre end andre).

Ja, de burde dog ikke hedde gameplay trailers dog :)

User avatar
Scurvy Lobster
Level 25 - John Carmack
Posts: 253
Joined: 25 Mar 2008, 11:33

Re: De nye spil fra DADIU

Unread post by Scurvy Lobster » 15 Dec 2011, 13:27

Fedt at se årets produktioner! Som andre bemærker, så er det lige sparsomt nok på gameplayet.

Back to Bed holdet skulle måske vælge at satse på en rent dansk eller engelsk tekstet trailer. Lige nu er det delt mellem de to sprog. "Bob har narkolepsi" - "Coming to a browser near you" etc.
Uddannelseschef, HTX Ringsted

Zacker
Level 53 - Syntax error
Posts: 536
Joined: 12 Mar 2008, 15:18
Contact:

Re: De nye spil fra DADIU

Unread post by Zacker » 15 Dec 2011, 15:18

Jeg bemærkede forøvrigt "Unity Beta" mærkatet i Hell Driver, hvilket så vidt vides betyder, at folk uden en beta webplayer sandsynligvis ikke kan afvikle deres spil? Noget af en begrænsning at lægge på sin målgruppe i det tilfælde.

Post Reply