stadig problemer med spawn system
Posted: 22 Mar 2012, 21:56
kort sagt hvad er der galt med denne kode ?
function OnTriggerEnter(otherObject: Collider) {
if(otherObject.gameObject.tag == "Zombi1" && enemyLives == 0 )
Destroy(gameObject);
Instantiate (Zombi);
else;
Debug.Log ("Ramt");
enemyLives --;
}
Det som er mening er at når skyder en modstander så skal den dræbe modstander og spawne en ny hvis han bliver ramt og hans liv er på 0 .... hvis hans liv ikke er på 0 skal han miste et liv... skulle være lige til synes jeg men har prøve flere forskellige ting og det virker bare ikke.. så hjælpe hvad gør jeg forkort her
function OnTriggerEnter(otherObject: Collider) {
if(otherObject.gameObject.tag == "Zombi1" && enemyLives == 0 )
Destroy(gameObject);
Instantiate (Zombi);
else;
Debug.Log ("Ramt");
enemyLives --;
}
Det som er mening er at når skyder en modstander så skal den dræbe modstander og spawne en ny hvis han bliver ramt og hans liv er på 0 .... hvis hans liv ikke er på 0 skal han miste et liv... skulle være lige til synes jeg men har prøve flere forskellige ting og det virker bare ikke.. så hjælpe hvad gør jeg forkort her