Bring kreativiteten i spil. Sæt kryds i kalenderen den 14.-17.november, hvor vi gentager successen fra sidste år med masser af idérigdom, god energi og nytænkende koncepter på PIXEL JAM.
PixelJam er en unik tre dages ideudviklings workshop for professionelle inden for spil, film, tv, musik og nye medier. PixelJam fokuser på at udvikle en række nye transmedia projekter, og at etablere nye samarbejder mellem professionelle på tværs af mediebrancher.
Læs mere om PixelJam 2012 hos Shareplay.com
Hvorfor skal du deltage?
- nye kreative samarbejdspartnere.
- indsigt og egerskab i nye koncepter og forretningsmuligheder.
- mulighed for at arbejde med de ideer, som ikke passer ned i de gængse "kasser".
- udforske de kreative muligheder i samspillet mellem flere medier.
- nye indgange til, hvordan der kan tjenes penge på digitalt indhold.
- mulighed for at møde potentielle aftagere til dit digitale produkt.
Et af de projekter der blev skabt på PixelJam 2010 er Granatchok 1864, som nu er under udvikling af Gearworks Interactive, med støtte fra Spilordningen på Det Danske Filminstitut og Undervisningsministeriet.
Interesseret i at deltage?
Lyder PixelJam som noget for dig, så sæt allerede nu kryds i kalenderen den 14.-17.november og hold øje med Shareplay.com, hvor vi løbende vil holde dig opdateret om call og ansøgningsfrist m.v. PixelJam arrangeres af Shareplay, så kontakt Mette Marcussen [mm@shareplay.dk] hvis I har spørgsmål.
_____
OBS - vigtig info for tidligere deltagere: Med udgangspunkt i evalueringen fra sidste års PixelJam er få ting blevet ændret, for at imødekomme deltagernes ønsker på bedste vis.
Det, som bliver anderledes på PixelJam 2012, er primært:
- der kan ansøges med både ide/koncept og CV/kompetencer
- fokus vil i højere grad være på ideudvikling/jam end på pitch forberedelse/forbedring
- vi håber at kunne tiltrække flere spiludviklere og programmører
- gruppedannelsen sker på baggrund af en stramt kørt speeddating/mingling session, hvorved grupperne i højere grad vil blive dannet ud fra god kemi og fælles interesser
- programmet for interessenterne bliver placeret tidligere på dagen, så der forhåbentlig er flere, der har mulighed for at møde op og være med.
/Kirstine
PixelJam 2012
Re: PixelJam 2012
Det er stadig muligt at melde sig til! Ansøgningsfristen er rykket til på fredag kl. 24.
Shareplay skriver: Grundet travlhed i det ganske land har vi valgt at rykke deadline for ansøgning til årets Pixel Jam til på fredag den 12.oktober kl. 24.00. Så har du ikke allerede sendt dit 1 min. video pitch til os, kan du stadig nå det.
Her er, hvad deltagere, tutorer og interessenter på sidste års Pixel Jam sagde om arrangementet:
“…det var nogle fantastisk hyggelige, inspirerende og sjove netværksdage... fedt, fedt koncept…”
“Det var ett gott arrangemang med en fantasisk atmosfär. Jag är riktigt glad för att jag fick vara med och möta/arbeta med alla dessa härliga och begåvade människor.”
”Det var et super godt og meget inspirerende arrangement! Jeg er rigtig glad for, at jeg fik muligheden for at deltage...”
Læs mere http://shareplay.ning.com/events/call-pixel-jam-2012
/Kirstine
Shareplay skriver: Grundet travlhed i det ganske land har vi valgt at rykke deadline for ansøgning til årets Pixel Jam til på fredag den 12.oktober kl. 24.00. Så har du ikke allerede sendt dit 1 min. video pitch til os, kan du stadig nå det.
Her er, hvad deltagere, tutorer og interessenter på sidste års Pixel Jam sagde om arrangementet:
“…det var nogle fantastisk hyggelige, inspirerende og sjove netværksdage... fedt, fedt koncept…”
“Det var ett gott arrangemang med en fantasisk atmosfär. Jag är riktigt glad för att jag fick vara med och möta/arbeta med alla dessa härliga och begåvade människor.”
”Det var et super godt og meget inspirerende arrangement! Jeg er rigtig glad for, at jeg fik muligheden for at deltage...”
Læs mere http://shareplay.ning.com/events/call-pixel-jam-2012
/Kirstine