DET ER SÅDAN MAN LAVER PROJEKTANNOUNCEMENTS!

jonaz.dk wrote:Jeg må erklære mig rørende enig med Code's indlæg.
Det er meget tydeligt at projektet har en meget stærk techdreven ledelse. Art har knap så meget input.
Det er 4 universer der mødes og clasher. Blocky + fototextures + toony + naturalistisk CG. Det er en stor mundfuld og det kan kun gå galt.
Det er en super svær opgave at få til at gå op i en smuk harmoni. Men jeg tror ikke det er umuligt hvis man skærer lidt i antallet af visuelle universer.
Man kan sige meget om Minecraft. Jeg syntes ikke det er kønt. Men det har er en gennemført stil.
Så få en stærk art person ind over med en art directors overblik og stræke evner i handpainted textures. Der kan sætte jer technørder lidt på plads.
I bør også overveje at stile efter en anden pallette end den meget Minecraft inspirerede så i fremstår som et mere unikt produkt. Muligvis lidt gladere og mere farverig.
Claim your own visual space!