Starter kl. 24 håber vi.

Tjah, jeg har ringe forhåbninger til at man kommer til at kunne slå alt det fra, og som sådan er det en show-stopper for mig ift at investere i en PS4 til privaten. Alle os, der f.eks. ikke bryder os om, at Sony med PS3en logger alle spilletider på identificérbar individ-basis (og derefter passer amatøragtigt dårligt på bruger-data) - er blevet rundt ignoreret når vi har bragt sagen op.fehaar wrote:Sharing featuren synes jeg er lidt interessant. Ved så ikke om jeg er generationen til at bruge det...
Den har de hugget fra OUYA, og det er en god idé - visse touch- og musespil vil kunne portes mere direkte, det er det der er tanken. Ikke dårligt for alle dem med iOS-ekspertise, f.eks, gætter jeg på.Ved ikke hvad jeg skal mene om den der touchpad på controlleren. Det er noget man bliver nødt til at prøve tror jeg.
Jeg læste efterfølgende, at man via apps til iOS og Android kan streame til sin eksisterende tablet/fon, og så sende input tilbage. Lidt bedre end kun Vita, men stadigvæk svært at satse stort på.PS Vita som second screen... Logisk nok, men det koster ekstra for folk og vil som de sagde ikke virke i all games. Lidt dårligere proposal end Wii U.
Tjah, jeg læste at det var op til den enkelte publisher, så det kan vel stadig ske at Ubi og EA finder på det. Brugte spil er ikke en kæphest for mig, så længe download-udgaven af spillet aldrig går "out of print".De har efterfølgende sagt at de ikke vil blokere brugte spil. Så blev den da lagt i graven her formentligt.