Debat: Platform talk!

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 3934
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

Re: Debat: Platform talk!

Unread post by jonaz.dk » 08 May 2013, 19:51

Jeg fik lige prøvet WASD + mouse look demoen hvor man går rundt i et hus.
Jeg er stadig lidt småsyg en halv time senere efter et par minutter. Jeg prøvede også lidt grænserne af det skal siges.

Efter den tur og man tager Riften af warper ens synsfelt rundt med forstyrrelser når man drejer hovedet. Det er den vildeste effekt! XD
Men jeg ville ikke betale penge for at blive syg.

On rails demoen virker ret fint i sammenligning. Alt i first person med traditionelt mouse look dur bare ikke.

Så i princippet er alt i traditionelle shooters eller hvor du skal reagere hurtigt i forhold til fjender og navigation. Completely off the table.
Hvilket begrænser dens brug yderligere.

Det kræver fuldstændigt at man designer et fist person spil til devicen omkring dens stærke begrænsninger. Hvis man skal kunne holde det ud i længere end et par minutter.
Man bliver tvunget ud i at designe spil der er lidt langsomme og lidt skod for at kunne holde ud at spille dem. Det virker forkert. ;)

Sorry kids! No Skyrim or Call of Duty on this thing.

@fehaar
Jeg giver en omgang hvis du kan holde til en times online competitive Team Fortress 2 med Rift. Eller skal vi måske bare sige 5-10 minutter. ;)

Og jo der venter sikkert nogle spænende og unikke oplevelser til Rift der ude. Men det bliver utroligt svært lave til en Rift eksklusiv business case.

Zee
Level 22 - Imp
Posts: 229
Joined: 10 Mar 2008, 10:40

Re: Debat: Platform talk!

Unread post by Zee » 21 May 2013, 19:41

Durango blev så til "Xbox One" (http://www.engadget.com/search/?q=xbox+one).
Så Xbox -> Xbox 360 -> Xbox One... Det kan være de skulle prøve at bestemme sig for en navnestandard. Mon den næste bliver "Ybox IV"?

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 3934
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

Re: Debat: Platform talk!

Unread post by jonaz.dk » 22 May 2013, 08:45

Sony er glade. ;)
Image

Post Reply