Ny Ide til iphone spil. - mangler en udvikler

eddiedk
Level 0 - Null
Posts: 1
Joined: 16 May 2013, 21:42

Ny Ide til iphone spil. - mangler en udvikler

Unread post by eddiedk » 16 May 2013, 21:44

Hej alle sammen.

Dette er selvfølgelig hørt fra 1000 andre mennesker dagligt, men nu blev det min tur, Det et er sådan at jeg er kommet på en rigtig god ide til et iphone spil. som jeg virkelig VED vil sparke røv, osær her Danmark, problemet er jeg ikke selv kan finde ud af at programmere, og mangler penge til at få spillet udviklet af et firma der typisk kræver over 50.000. Det kan lyde lidt nærrigt men vil ikke sige for meget om min idé her i offentligheden, informationer kan man dog få af vide hvis man kontakter mig på eddie.dk@hotmail.com, markedsføring kan jeg dog finde ud af tilgengæld :) jeg har lavet en lille research omkring spillet, og det er endnu ikke lavet nogen steder, kan dårligt nok finde et spil der minder om det, kan fortælle så meget at danskerne her hjemme kender især kender til spillet og vil med garanti downloade det.
Det var det første spil jeg spillede da jeg fik internet tilbage i 1999 :) Jeg søger så nu en partner der skrap til spil udvikling og er med på at sætte sin tid af til at samle spillet sammen, til det tilbyder jeg en større procentdel af indtægterne, min partner bliver velbelønnet.. derte er selvfølgelig en sats, men jeg har den rette indstilling og flammerne i øjne så håber at finde en med samme gejst som mig i kan hjælpe mig derude :)

Tusind tak for jeres tid.

- Eddie

Herbstein
Level 4 - Newbie
Posts: 48
Joined: 29 Dec 2012, 14:15

Re: Ny Ide til iphone spil. - mangler en udvikler

Unread post by Herbstein » 17 May 2013, 08:13

Jeg er umiddelbart interreseret... Men da jeg ikke ved nok om spillet, kontra mine skills, har jeg brug for mere info. Du kan kontakte mig på: doctorherbstein@gmail.com

User avatar
timgarbos
Level 23 - Spider demon
Posts: 239
Joined: 27 Feb 2009, 03:07
Location: Copenhagen

Re: Ny Ide til iphone spil. - mangler en udvikler

Unread post by timgarbos » 17 May 2013, 17:12

Fedt at du gerne vil lave et spil. Tror dog godt at du kan fortælle lidt mere og derved måske overbevise nogen herinde.

Vil anbefale dig at læse: http://www.spiludvikling.dk/viewtopic.p ... =folkegave

Post Reply