jonaz.dk wrote:For det første er det jo super sejt at en dreng på din alder har et Unity spil udgivet på GooglePlay.
Rent praktisk lige på min sprit nye Galaxy Note 2. Kan jeg rapportere at den crasher konstant til desktop.
Jeg genstartede spillet en 3 gang før jeg kom til en menu. Man kommer lidt længere i spillet efter hvert crash. Meget spøjst.
Controls er broken.
Prøv med et thumb relativt joystick. Dvs. at vilkårligt hvor du trykker på skærmen poppe der et usynligt joystick frem.
Eller hvis det er for svært at give sig i kast med. Så lav begge højre+venstre knapper ude i venstre side af skærmen.
Det er desuden fy fy at have fire button siddende nederst i midten af skærmen.
Den bør være i højre side.
Rent visuel er det naturligvis ikke nogen skønhed vi er ude i her. Og det gør ikke noget. Det vigtigste er at du lærer en masse programmering og får styr på den side af sagen i første omgang.
*Overlykkelig - svar fra selveste jonaz

*, hehe sorry
Ja der er nok ikke så mange der har det, ivertfald ikke, som jeg kender
Det er underligt at den crasher, jeg har testet det på så mange enheder som muligt - men jeg har aldrig opdaget nogle fejl eller noget. Kan du sige, om GUI'en "passer" godt til skærmens størrelse? Det kunne godt have noget med det at gøre.
Okay, jeg har tænk over, et helt nyt look til controlsene, så jeg er meget glad for dine ideer

Når du siger at controlsene er broken, virker de så ikke, eller er de bare dårligt placeret?
Nej jeg er desværre ikke expert i texturing osv, men jeg får ivertfald lært en god del, som du og mange andre siger, er det vigtigste
Mange tak, Andreas