Nogen spiludviklere i det sydjyske?

Jesper Nielsen
Level 7 - Spellcaster
Posts: 71
Joined: 31 Oct 2013, 11:31

Nogen spiludviklere i det sydjyske?

Unread post by Jesper Nielsen » 05 Nov 2013, 13:03

Jeg er softwareudvikler i det daglige - primært c# og har tidligere leget med spiludvikling i primært Java men også en smule C#/XNA.
Det eneste jeg formådede at få færdigt var en tetris klon - nok fordi jeg gik lidt for aggresivt til værks i forhold til en isometrisk game engine i Java2d inklusive level editor. Brugte også al for meget tid på at prøve at lære at lave min egen grafik før jeg indså at det var fundstændig urealistisk:) Fik så barn og mistede den fritid der skal til for at lave sådan noget...
Nå men nu vil jeg mene det er på høje tid at komme i gang igen og jeg har besluttet mig for at hoppe på Unity vognen, så hvis der er nogen udviklere, programmører, grafikere, designere hernede der kunne tænke sig at sparre vil jeg gerne i kontakt med jer. Er knap så interesseret i langdistance-projekter for man skal kunne mødes face-to-face.
Jeg bor i Sønderborg området.

Jan Borg
Level 1 - Speck of dust
Posts: 17
Joined: 21 Jan 2014, 13:50

Re: Nogen spiludviklere i det sydjyske?

Unread post by Jan Borg » 22 Apr 2014, 13:18

Hej Jesper.
Jeg skal sandsynligvis flytte mig selv, min familie og mit indie firma til Sønderborg i 1 år.
Er du stadig i området og interesseret i spiludvikling? Det kunne i så fald sikkert give mening at tales ved om sparring, fælles projekter, freelancing osv.
I mit firma Borg Interactive laver vi egne spil, work for hire for kunder, samt fælles projekter med andre spiludviklere. Firmaet består primært af mig, samt af freelancere og løst tilknyttede.
Så skriv gerne, jan@borginteractive.com
Mvh Jan

Post Reply