Tree Wars er ude nu!

User avatar
FundayFactory
Level 0 - Null
Posts: 7
Joined: 10 Dec 2013, 16:28

Tree Wars er ude nu!

Unread post by FundayFactory » 23 Jan 2014, 16:19

Så kom dagen, hvor vi lancerer Tree Wars. I Skandinavien er spillet gratis, takket være en aftale med Danske Spil (som du kan læse mere om her).

Dansk iTunes Link

Launch Trailer:
nfC9K-GouOM

User avatar
Watson
Level 1 - Speck of dust
Posts: 17
Joined: 24 Jan 2014, 18:53
Location: 8751 Gedved
Contact:

Re: Tree Wars er ude nu!

Unread post by Watson » 24 Jan 2014, 19:04

Ser udmærket ud, men er spillet kun til iphone eller kan man også hente det ned til android?

User avatar
FundayFactory
Level 0 - Null
Posts: 7
Joined: 10 Dec 2013, 16:28

Re: Tree Wars er ude nu!

Unread post by FundayFactory » 27 Jan 2014, 11:03


Jell
Level 2 - Grain of sand
Posts: 27
Joined: 20 Jun 2013, 12:37

Re: Tree Wars er ude nu!

Unread post by Jell » 27 Jan 2014, 15:23

Ser skide godt ud! Hvor lang tid har i brugt på udviklingen og hvor stort et hold har i været?

Jell
Level 2 - Grain of sand
Posts: 27
Joined: 20 Jun 2013, 12:37

Re: Tree Wars er ude nu!

Unread post by Jell » 29 Jan 2014, 14:34

Nu fik jeg lige downloaded spillet og givet det et forsøg. Grafikstilen er stadig lækker, gameplay-delen er OK, men et sted hvor i fuldstændig falder igennem er ved.... bumbum - tekstboksene. Jeg forstår ikke hvordan i kan have lavet et så relativt ambitiøst spil, men så have skrevet nogle så helt igennem humorforladte stavefejlsfyldte tekster. Jeg fik helt seriøst indtrykket af at det var en folkeskoleelev, I havde sat til at skrive dem.

Det lyder måske tåbeligt at klandre noget så tilsyneladende betydningsløst som teksten, men ikke når det trækker helhedsindtrykket af spillet særdeles meget ned.
Anders

User avatar
FundayFactory
Level 0 - Null
Posts: 7
Joined: 10 Dec 2013, 16:28

Re: Tree Wars er ude nu!

Unread post by FundayFactory » 29 Jan 2014, 15:35

Tekstboksene var originalt engelske, men vi lavede en dansk localization oversættelse. Det er selvfølgelig beklageligt, at du finder teksten både humorforladt og stavefejlsfyldt. Hvis du kan udpege nogle steder, hvor der er mange stavefejl, er det helt sikkert noget vi kan se på. Med hensyn til humoren, er jeg bange for at det er en tabt sag.

Jell
Level 2 - Grain of sand
Posts: 27
Joined: 20 Jun 2013, 12:37

Re: Tree Wars er ude nu!

Unread post by Jell » 29 Jan 2014, 17:46

Hvorfor i hele hule helvede er det en tabt sag?
Med humorforladt mener jeg også uorginalt og dårligt formuleret - det var bestemt ikke en overdrivelse, da jeg sagde at en folkeskole elev kunne have skrevet det. Hvorfor bruger i ikke en dag eller to på at få omskrevet og rettet det grundigt til og så få smidt det i en fremtidig opdatering?:)

Post Reply