Major League Wizardry Open Beta!

mlwcards
Level 0 - Null
Posts: 6
Joined: 12 Jul 2013, 09:14

Major League Wizardry Open Beta!

Unread post by mlwcards » 29 Jan 2014, 20:50

Hi Guys!

Short english version: Major League Wizardry Open Beta is now available for PC/Mac download at mlwcards.com or on Play Store
We're really excited about this release and hope that you will give the game a spin and provide us with some valuable feedback!


Major League Wizardry er nu ude i åben beta! Det ville være super fedt hvis i ville hjælpe os med at teste spillet og være med til at skabe det fremtidige MLW!

Spillet er lige nu tilgængeligt på Android, PC og Mac og kan hentes her mlwcards.com
Direkte link til Android er her: Play Store - (Vi ville sætte stor pris på en rating :) ) - iOS bliver udgivet senere!

Image

Vi har lavet en lille teaser trailer her:


Flere Screens

Image

Image

Image


Vi glæder os til at spille mod jer!!

MLW startede kort fortalt med en drøm for omkring et år siden om at skabe et sjovt, hurtigt og let-tilgængeligt Trading Card Game til de mobile enheder. Det har været den fedeste rejse indtil videre og den er langt fra slut! Vi vil gøre alt hvad vi kan for at gøre MLW til det sjoveste casual TCG der er på markedet! :)

Feedback modtages med kyshånd og man skal være mere end velkommen til at gå ind på vores forum og deltage i vores community!

Venlig hilsen
Hele MLW Holdet!

User avatar
BubbleWrapBoy
Level 8 - Summoner
Posts: 81
Joined: 26 Nov 2010, 12:44

Re: Major League Wizardry Open Beta!

Unread post by BubbleWrapBoy » 29 Jan 2014, 23:52

Hmm det vil ikke køre på min pc. Der kommer en start screen med 'major legaue wizardry' og puff så forsvinder det.

Windows 7 ultimate er hvad jeg kører.

mlwcards
Level 0 - Null
Posts: 6
Joined: 12 Jul 2013, 09:14

Re: Major League Wizardry Open Beta!

Unread post by mlwcards » 30 Jan 2014, 13:46

BubbleWrapBoy wrote:Hmm det vil ikke køre på min pc. Der kommer en start screen med 'major legaue wizardry' og puff så forsvinder det.

Windows 7 ultimate er hvad jeg kører.
Det var pokkers... Vi burde meget gerne få en crashreport fra dig, så den går vi lige igennem. Bare lige for at være sikker - den lukker ned mens du har det store "Major League Wizardry" logo, ik? Så du er forbi vores launcher?

- David

User avatar
BubbleWrapBoy
Level 8 - Summoner
Posts: 81
Joined: 26 Nov 2010, 12:44

Re: Major League Wizardry Open Beta!

Unread post by BubbleWrapBoy » 30 Jan 2014, 19:06

Ja. Launcheren er den med den blå Play-knap, går jeg ud fra. Så kommer den op med GMS og står og loader. Det skifter til 'Major osv' og bum så er det væk.

Post Reply