Er der nogen der er interesseret i at flytte ind i Spilhuset

brianmeidell
Level 0 - Null
Posts: 5
Joined: 05 May 2010, 12:17

Er der nogen der er interesseret i at flytte ind i Spilhuset

Unread post by brianmeidell » 03 Feb 2014, 13:16

Cape er blevet voksne og flytter hjemmefra :)

Vi flytter ud fra 2. sal i Spilhuset (Pilestræde 43), og i stedet for at etagen bliver udlejet til et advokat firma eller tøjfirma, så ville det være fedt hvis det kunne blive i hænderne på spilfirmaer.
For at øge sandsynligheden for det, så ville jeg gerne i kontakt med nogen der kunne tænke sig at overtage det efter os.

Det egner sig fint til at dele mellem et par mindre firmaer. Vi flyttede selv ind da vi kun var en håndfuld mennesker, og lejede lokaler ud til andre.
Der er lige over 310 m2, fordelt på 9 kontorer og serverrum. Der kan klemmes op til ~30 arbejdspladser ind, selv hvis man beholder entré-rummet som fællesareal.
Det har kostet ca. 35k / mnd for husleje i den periode hvor vi har boet her.

Vi fraflytter d. 1. marts og har lejemålet til 1. maj. Jeg vil tro at man kan i princippet overtage det fra omkring d. 1. marts, hvis vi kan få en aftale i stand.
Vi kan selvfølgelig ikke garantere at udlejeren (Jeudan) vil gå med til at vi vælger de nye lejere, men jeg vil tro at det er uproblematisk.

Hvis nogen er interesserede, så send en mail til mig på brian@cape.net.
Hvis man er et mindre firma og lidt nervøs ved at binde sig osv, så tag en snak med mig alligevel - vi havde det på præcis samme måde da vi skulle til det :)

Edit: Efter et par misforståelser må jeg hellere lige gøre klart: Vi fraflytter lejemålet, og vil derefter ikke have lejekontrakten længere, så evt. nye lejere skal overtage lejekontrakten med udlejeren, og evt. leje ubrugte kontorer ud til andre. Vi gjorde dette i starten, og det fungerer helt udemærket, og det plejer at være til at finde et par stykker til at dele etagen med :)

Hvis I er et mindre firma som gerne vil have et enkelt kontor eller to, så smid en besked her og se om I kan finde et par ligesindede I evt. kan dele etagen med.
Last edited by brianmeidell on 06 Feb 2014, 10:51, edited 1 time in total.

boab
Level 11 - Dark arts intermediate
Posts: 112
Joined: 13 Mar 2008, 13:36

Re: Er der nogen der er interesseret i at flytte ind i Spilh

Unread post by boab » 03 Feb 2014, 21:47

hvor flytter i hen?

ThomasLund
Level 23 - Spider demon
Posts: 230
Joined: 16 Mar 2011, 18:28
Contact:

Re: Er der nogen der er interesseret i at flytte ind i Spilh

Unread post by ThomasLund » 03 Feb 2014, 21:51

Cape flytter sammen med os (Full Control) ind i Jorcks Passage. Fest?
Full Control
Makers of Smack Boxing, Smack Hockey, Monster Ball, Electrocute, Touch Wars, Tactical Soldier, Frontline Tactics, Space Hulk, Jagged Alliance Flashback, Space Hulk Ascension

brianmeidell
Level 0 - Null
Posts: 5
Joined: 05 May 2010, 12:17

Re: Er der nogen der er interesseret i at flytte ind i Spilh

Unread post by brianmeidell » 04 Feb 2014, 12:44

Det Thomas sagde :)

User avatar
buchardt
Level 17 - Jade Raymond
Posts: 174
Joined: 09 Apr 2010, 11:25

Re: Er der nogen der er interesseret i at flytte ind i Spilh

Unread post by buchardt » 04 Feb 2014, 13:29

Hvis i skal have andre til at fortælle jer at i skal holde fest så...: Ja det skal i... =)

I glemte da også at holde fest da i flyttede ikke Thomas?

Post Reply