Spiludviklere på/nær Fyn

SimonLarsen
Level 0 - Null
Posts: 2
Joined: 13 May 2013, 23:11
Contact:

Spiludviklere på/nær Fyn

Unread post by SimonLarsen » 03 Sep 2014, 21:23

Jeg har i lang tid gået og higet efter et miljø for spiludviklere på/nær Fyn uden held, og har nu besluttet selv at tage det første skridt og se hvor det fører hen.

Jeg leder derfor efter spiludviklere, uanset alder og erfaring, der vil være med til at arrangere nogle meetups, game jams, demo-dage eller hvad vi nu ellers kan finde på i Odense.

Jeg har i første omgang oprettet denne Facebook-gruppe:
https://www.facebook.com/groups/338926479600721/
Desværre har jeg allerede snakket med flere der ikke benytter Facebook, så det kan godt være vi skal finde på et alternativ så alle kan være med.

Hvis du kender nogle udviklere på Fyn så send dem også gerne i min retning. :)

User avatar
Gnub
Level 1 - Speck of dust
Posts: 10
Joined: 26 Apr 2013, 14:31
Location: Odense
Contact:

Re: Spiludviklere på/nær Fyn

Unread post by Gnub » 11 Sep 2014, 14:29

Fedt! Jeg er selv næsten lige flyttet til Odense her i slutningen af august, så det vil jeg klart tage del i - har anmodet om at komme med i gruppen :)
Emil Erik Hansen | Gnub
Web | LinkedIn | Twitter

User avatar
Gnub
Level 1 - Speck of dust
Posts: 10
Joined: 26 Apr 2013, 14:31
Location: Odense
Contact:

Re: Spiludviklere på/nær Fyn

Unread post by Gnub » 14 Nov 2014, 14:56

Vi havde et super hyggeligt meet-up her igår med en cirka 15 personer til stede, og der er bestemt interesse til at fortsætte med det. Hop med i gruppen, hvor vi ellers vil smide diverse information og lignende op - og så burde der nok også komme en form for referat fra gårsdagens samling.

Der er planlagt at mødes igen allerede på tirsdag - så hvis man har lyst, så er det bare at melde sig under fanen, så vi kan se hvad det hele kan blive til :) Ellers søsatte vi også det fine #odensegame på Twitter, fordi... hvorfor ikke? :P
Emil Erik Hansen | Gnub
Web | LinkedIn | Twitter

Kristian Hedeholm
Level 9 - Conjurer
Posts: 93
Joined: 26 Sep 2011, 19:32

Re: Spiludviklere på/nær Fyn

Unread post by Kristian Hedeholm » 14 Nov 2014, 16:37

Fedt! Min oplevelse var, at fyn var døende - hvis ikke allerede dø, hvad angår spiludvikling. Så virkelig sejt at der bliver startet noget op.
Kristian Hedeholm
Game Programmer at Tripledesign
Twitter: @KristianHede
LinkedIn: Kristian Hedeholm

User avatar
Gnub
Level 1 - Speck of dust
Posts: 10
Joined: 26 Apr 2013, 14:31
Location: Odense
Contact:

Re: Spiludviklere på/nær Fyn

Unread post by Gnub » 14 Nov 2014, 17:00

Kristian Hedeholm wrote:Fedt! Min oplevelse var, at fyn var døende - hvis ikke allerede dø, hvad angår spiludvikling. Så virkelig sejt at der bliver startet noget op.
Så må vi jo håbe at dette kan blive noget i den rigtige retning. Tiden vil vise det. Det er dog stadig på meget uformelt niveau - og det forbliver det nok i en rum tid fremad. Det vigtigste er dog interessen :)
Emil Erik Hansen | Gnub
Web | LinkedIn | Twitter

sidwave
Level 1 - Speck of dust
Posts: 10
Joined: 08 Feb 2015, 23:05

Re: Spiludviklere på/nær Fyn

Unread post by sidwave » 08 Feb 2015, 23:26

hej

jeg er lige hoppet ind i den facebook gruppe..
jeg er en gammel rotte :)

men jeg er her fordi et godt spil skal have go musik, og det er det jeg laver :)

Post Reply